Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutger360

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
36
hoi,

Klik

ik heb deze pc samengesteld is dit een goede pc.
en willen jullie hier comentaar opgeven.

alvast bedankt
 
Ja het is een goede pc wat wil je ermee doen? gamen neem ik aan en heb je al een OS?
 
Ja het is een goede pc wat wil je ermee doen? gamen neem ik aan en heb je al een OS?

jah hij is voor gamen en internetten bedoeld en af en toe voor school. ik heb zelf MS Office al en wat bedoel je met OS is dat het besturingssysteem. zo ja, die heb al.;)
 
WELKOM OP HELPMIJ.

op zich niks mis mee hoor met dit systeempje.
wat wil je er her meeste mee doen?
 
WELKOM OP HELPMIJ.

op zich niks mis mee hoor met dit systeempje.
wat wil je er her meeste mee doen?

ik wil er wel is een game als crysis op proberen kan dit? en ik internet ook regelmatig en voor school gebruik ik hem eigenlijk bijna niet. dus eigenlijk moet hij voor alledrie geschikt zijn.

edit: ik download ook dus eigenlijk vier dingen.
 
Laatst bewerkt:
Crysis zal er lekker op draaien:thumb: welliswaar niet de allerhoogste settings maar hij zal prima draaien:)
 
Crysis zal er lekker op draaien:thumb: welliswaar niet de allerhoogste settings maar hij zal prima draaien:)

okee, dus als ik het zo lees hier is dit een goede pc voor zowel gamen als voor internetten?

edit: wat zou er moeten veranderen om Crysis toch op hoogste settings te laten draaien?
 
okee, dus als ik het zo lees hier is dit een goede pc voor zowel gamen als voor internetten?

edit: wat zou er moeten veranderen om Crysis toch op hoogste settings te laten draaien?

Nou ik kan je zeggen als hij het goed doet in games is internetten een eitje voor hem;):thumb:
 
wat zou er dan moeten veranderen om Crysis toch op hoogste settings te laten draaien?
 
een duurdere en betere videokaart, maar of dat de moeite waard is op high is deze game al een juweeltje
 
Het zou wel mogelijk zijn om Crysis om zijnallerhoogst te spelen maar ik denk toch dat het buiten je bereik zal liggen waarschijnlijk 2 x een Extreme Quadcore 2 x overgeklokte 9800GTX of de snellere HD4** series iets richting dat denk ik:) Geloof me Crysis zal heel fijn op je PC draaien
 
jup is een mooi ding:thumb:
wou dat ik hem in laptop kon hebben, maarja je kan niet alles hebben
 
Bij Crysis heb je 2 High standen ''High'' en ''Very high'' jij zou waarschijnlijk alles op HIGH kunnen spelen met een paar dingen op Very high maar het hangt ook af welke resolutie je het gaat spelen;)
 
Bij Crysis heb je 2 High standen ''High'' en ''Very high'' jij zou waarschijnlijk alles op HIGH kunnen spelen met een paar dingen op Very high maar het hangt ook af welke resolutie je het gaat spelen;)

dat is afhankelijk van je beeldscherm natuurlijk of niet? ik heb een 19" samsung 940mw dus 1400*900.

edit: zag net dit filmpje op youtube staan klik en deze heeft wel met 8800GT op very high.
 
Laatst bewerkt:
edit: zag net dit filmpje op youtube staan klik en deze heeft wel met 8800GT op very high.

Ja die had ik ook gezien hij zal vast wel super getweakt hebben maar ik heb

Deze configuratie:

CPU: Q6600 Quadcore 2.4 Ghz
RAM: 3 GB DDR2
GPU: 8800GT G92 core de nieuwe 512MB versie dus
PSU: ook 430Wat dus dat betekent dat de 8800GT nog niet helemaal volledig benut kan worden maar ik krijg hem dus niet hoger dan alles HIGH incl AA 1680 x 1050 niet meer dan 40 FPS en als ik alles very HIGH dan maar 10 FPS soms 15 het zal wel aan mij liggen denk ik zo maar CRysis is gewoon een te zware game:p
 
Ja die had ik ook gezien hij zal vast wel super getweakt hebben maar ik heb

Deze configuratie:

CPU: Q6600 Quadcore 2.4 Ghz
RAM: 3 GB DDR2
GPU: 8800GT G92 core de nieuwe 512MB versie dus
PSU: ook 430Wat dus dat betekent dat de 8800GT nog niet helemaal volledig benut kan worden maar ik krijg hem dus niet hoger dan alles HIGH incl AA 1680 x 1050 niet meer dan 40 FPS en als ik alles very HIGH dan maar 10 FPS soms 15 het zal wel aan mij liggen denk ik zo maar CRysis is gewoon een te zware game:p

jah, denk het ook voor een gemiddelde gamer wel jah:thumb:
 
Ja die had ik ook gezien hij zal vast wel super getweakt hebben maar ik heb

Deze configuratie:

CPU: Q6600 Quadcore 2.4 Ghz
RAM: 3 GB DDR2
GPU: 8800GT G92 core de nieuwe 512MB versie dus
PSU: ook 430Wat dus dat betekent dat de 8800GT nog niet helemaal volledig benut kan worden maar ik krijg hem dus niet hoger dan alles HIGH incl AA 1680 x 1050 niet meer dan 40 FPS en als ik alles very HIGH dan maar 10 FPS soms 15 het zal wel aan mij liggen denk ik zo maar CRysis is gewoon een te zware game:p

zou je hem wel kunnen draaien als je de resolutie lager zet? very high?
 
dat is afhankelijk van je beeldscherm natuurlijk of niet? ik heb een 19" samsung 940mw dus 1400*900.

Trouwens het meest belangrijk ligt toch bij je videokaart, maar dat zal je nu wel begrijpen:D

Want het kan wel zo zijn dat je monitor weetikveelwat resolutie heeft maar je videokaart moet de berekeningen van die resolutie doen dus meer kracht heb je nodig bij je Grafische kaart. Maar Crysis is meer een game dat veel aan je videokaart hangt in plaats van dat het tussen de CPU en videokaart in zit:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan