Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik laat mijn pc assembleren bij alternate. Is het dan verstandig om garantie er bij te kopen, want er zit op de onderdelen ook nog garantie geloof ik??
 
ik laat mijn pc assembleren bij alternate. Is het dan verstandig om garantie er bij te kopen, want er zit op de onderdelen ook nog garantie geloof ik??

Ik heb echt geen idee ik denk zo van niet:)
 
Ik heb echt geen idee ik denk zo van niet:)

er staat bij dat ze dan bij je thuis de computer komen repareren, maar als er garantie op de producten in de computer zit, waarom zou je er dan garantie bij kopen??

weet iemand dit??
 
Bij de Assemblage zit standaard al 1 of 2 jaar garantie. Althans dit is het geval bij elke andere shop die deze service aanbied.
 
Bij de Assemblage zit standaard al 1 of 2 jaar garantie. Althans dit is het geval bij elke andere shop die deze service aanbied.

ik denk bij alternate niet, maar ik bel er wel even heen en vragen hoe dit allemaal in elkaar steekt.:thumb:
 
Een vriend had ook zijn pc in elkaar laten zetten bij alternate en daar zat 2 jaar garantie op als hij de verzegeling maar niet verbrak die op de kast zat;)
 
Een vriend had ook zijn pc in elkaar laten zetten bij alternate en daar zat 2 jaar garantie op als hij de verzegeling maar niet verbrak die op de kast zat;)

okee, dat zou heel mooi zijn. bedankt voor je reactie.:thumb:
 
hee,

ik zie dat de 8800gt een dvi-i uitgang heeft nu heeft mijn samsung een dvi-d ingang is dit een groot verschil of passen alle dvi kabels hier op.

of is het aan te raden om toch op vga aan te sluiten?

of is dvi-i nou vga bedenk ik met nu opeens?:p worden deze kabels er bij geleverd als je ze bij alternate laat assembleren?

Ik bestel er geen Vista bij die heb ik zelf hier thuis. Hoe doen ze dit met het assembleren als ze de drivers willen installeren?
 
Laatst bewerkt:
dvi aanhouden mits dat ook op je scherm zit.

daar zit dan een dvi kabel aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan