Nieuwe PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuwePC

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
35
Is onderstaand systeem goed? zullen deze onderdelen goed met elkaar werken? zal het de nieuwste games vloeiend spelen? Zou jij wat veranderen aan dit systeem (voor hetzelfde geld)?

f_configm_f7a63e6.jpg


Wat verwacht ik van dit systeem?

  • Nieuwste games draaien vloeiend op hoge instellingen
  • Het is een stil tot erg stil systeem
 
je kan alle games gemakkelijk op zn hoogst spelen(exept crysis:() maar ik zou in plaats van de asus 9800gtx eeen XFX 9800gtx nemen want die is iets van 50 euro goedkoper daarzow en misschien een andere vista want dat kost wel heel erg veel:thumb: maar voor de rest perfect

en het systeem is volgensmij ook heel stil!
 
je kan alle games gemakkelijk op zn hoogst spelen(exept crysis:() maar ik zou in plaats van de asus 9800gtx eeen XFX 9800gtx nemen want die is iets van 50 euro goedkoper daarzow en misschien een andere vista want dat kost wel heel erg veel:thumb: maar voor de rest perfect

en het systeem is volgensmij ook heel stil!

Correct alleen zit er een levertijd van 14 dagen op de XFX, en dat is mij te lang voor 50 euro.

Welke windows versie zou jij nemen, aangezien ik 64bit nodig heb om 4 gd te gebruiken? is een basic versie goed genoeg? dat zou namelijk zo'n 40 euro schelen.

Bedankt voor de snelle reactie. Top!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de Home Premium of Ultimate allebei 64Bits nemen alhoewel sommige programma's niet zullen werken op 64Bits maar met de Home Premium en Ultimate heb je wel extra multimedia mogelijkheden die soms wel handig kunnen zijn:D
 
Ik zou de Home Premium of Ultimate allebei 64Bits nemen alhoewel sommige programma's niet zullen werken op 64Bits maar met de Home Premium en Ultimate heb je wel extra multimedia mogelijkheden die soms wel handig kunnen zijn:D


Heb nu Home Premium 64bit gedaan.

Over wat voor programma's hebben we het die niet werken? En ook games?
 
net als wufu al zij kan je het beste home premium nemen en daar de 64 bits versie van:thumb:
 
Heb nu Home Premium 64bit gedaan.

Over wat voor programma's hebben we het die niet werken? En ook games?

Sommige programma's kunnen 32 en 64 bits aan andere hebben een speciale 64 bits versie nodig en bij het laatste hebben sommige hardware geen ondersteuning voor dus dat er GEEN 64 Bits versie zal zijn van games weet ik dat niet geen ervaring mee:)
 
Ok de bestelling is geplaatst bij Azerty, bedankt voor jullie snelle en duidelijke antwoorden.

Ben voor Vista Premium 64 bits gegaan, en kijk wel tegen wat voor problemen ik eventueel oploop.

Blij dit forum gevonden te hebbe, snel en goed antwoord. TOP :thumb:
 
Veel plezier met je nieuwe aankoop en mocht je problemen krijgen kom dan terug en kijken wij of we je kunnen helpen:):thumb:
 
Veel plezier met je nieuwe aankoop en mocht je problemen krijgen kom dan terug en kijken wij of we je kunnen helpen:):thumb:


Bedankt, en ik zal zeker terug komen hier, alleen hoop ik niet omdat ik problemen heb met de nieuwe PC :p
 
Bedankt, en ik zal zeker terug komen hier, alleen hoop ik niet omdat ik problemen heb met de nieuwe PC :p

Hopen wij ook niet anders kom je terug om andere mensen te helpen/adviseren:D
 
Je had beter de P182 als kast kunnen nemen, deze is alleen alweer slecht leverbaar bij Azerty. Waarschijnlijk heb je daarom ook de P180 genomen.
Wat ik niet begrijp is:
Waarom heb je niet gewoon de goedkoopst leverbare 9800GTX genomen? Dat is die van EVGA dus:
http://azerty.nl/producten/product_detail/160/76923/geforce-9800gtx-.html
Deze HD is ook sneller dan de variant die jij uitgekozen hebt:
http://azerty.nl/producten/product_detail/125/72197/spinpoint-f1.html

Voor de rest ziet het er wel goed uit, was je van plan om de 9800GTX ooit in SLi te zetten? (2x 8lanes).
 
Je had beter de P182 als kast kunnen nemen, deze is alleen alweer slecht leverbaar bij Azerty. Waarschijnlijk heb je daarom ook de P180 genomen.
Wat ik niet begrijp is:
Waarom heb je niet gewoon de goedkoopst leverbare 9800GTX genomen? Dat is die van EVGA dus:
http://azerty.nl/producten/product_detail/160/76923/geforce-9800gtx-.html
Deze HD is ook sneller dan de variant die jij uitgekozen hebt:
http://azerty.nl/producten/product_detail/125/72197/spinpoint-f1.html

Voor de rest ziet het er wel goed uit, was je van plan om de 9800GTX ooit in SLi te zetten? (2x 8lanes).


Dat van die kast heb je goed gezien :)

Op het moment van bestellen was de videokaart die ik uitkoos de enigste die 2-3 dagen levertijd had.

Waar is die HD die jij kiest sneller dan degene die ik heb gekozen?

Of ik ooit SLI neemt weet ik niet. Zoals ik er nu tegen aan kijk zal er tegen die tijd wel weer een volledig nieuwe PC komen :D
 
Dat van die kast heb je goed gezien :)

Op het moment van bestellen was de videokaart die ik uitkoos de enigste die 2-3 dagen levertijd had.

Waar is die HD die jij kiest sneller dan degene die ik heb gekozen?

Of ik ooit SLI neemt weet ik niet. Zoals ik er nu tegen aan kijk zal er tegen die tijd wel weer een volledig nieuwe PC komen :D

Ik heb ook de Asus EN9800GTX besteld, TOP kaart hoor ik van iedereen (Ook van professionals!) je kan hiermee wel Crysis op high spelen hoor ;)
 
met 1 8800gt kan je crysis al op high spelen.... maar met een gtx red je very high ook nog wel alleen niet 8x anti allaised
 
Heb al het spul binnen gekregen vandaag, Duurde iets langer dan verwacht. Draait lekker, en geruisloos.

Hoor alleen een beetje geruis van de videokaart. Wel groot ding zeg :love:
 
en hoe hoog kan je crysis zetten eigenlijk? want daar ben ik wel benieuwd naar:love:
 
hey,

jammer dat je de 9800GTX al gekocht hebt, je had beter even kunnen wachten voor de ATI 4870 :p

Ik draai nu Crysis alle settings op Vey High op 1440X900 (geen anti aliasing) krijg rond de 20-30 FPS. Dan vind ik de 9800GTX niet zoveel beter dan de 8800GT :confused:
 
hey,

jah een 9800GTX mag dan wel iets sneller zijn maar een 9800GTX kost 220 euro en een 8800GT maar 120 ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan