Hallo mensen,
omdat ik weinig verstand heb van computers post ik het maar hier.
ik ben op zoek naar een nieuwe pc maar heb geen idee wat ik moet kiezen..
ik zoek wel eens op informatique.nl en op hiq24.de voor onderdelen, beide vrij voordelig.
toch zie ik vaak dat er in bepaalde hardware veel prijsverschil zit..
bijvoorbeeld
NV GF9 9800GTX+ 512MB Gainward kost bij hiq24.de € 156,90
en een soortgelijke 9800GTX kost bij een nederlandse site al gauw over de 200 euro,
of heb ik dit mis?
njaa ik heb mijn oog laten vallen op deze pc
https://www.hiq24.de/xtc/product_in...Die-Siedler-Edition--Aktion--Inkl--Spiel.html
wat ik een erg mooi prijsje vind voor dit systeem, echter zouden jullie niet voor meer intern geheugen kiezen en een E8400 processor? wat ongeveer op 130 euro meerprijs komt..?
nja ik zou graag willen horen wat jullie ervan denken.
de pc is bedoeld voor te gamen msnen en muziek luisteren (en natuurlijk huiswerk maken) (maar niet erg intensief) maar hoeft niet de aller zwaarste games aan te kunnen.
groetjes
Bram
omdat ik weinig verstand heb van computers post ik het maar hier.
ik ben op zoek naar een nieuwe pc maar heb geen idee wat ik moet kiezen..
ik zoek wel eens op informatique.nl en op hiq24.de voor onderdelen, beide vrij voordelig.
toch zie ik vaak dat er in bepaalde hardware veel prijsverschil zit..
bijvoorbeeld
NV GF9 9800GTX+ 512MB Gainward kost bij hiq24.de € 156,90
en een soortgelijke 9800GTX kost bij een nederlandse site al gauw over de 200 euro,
of heb ik dit mis?
njaa ik heb mijn oog laten vallen op deze pc
https://www.hiq24.de/xtc/product_in...Die-Siedler-Edition--Aktion--Inkl--Spiel.html
wat ik een erg mooi prijsje vind voor dit systeem, echter zouden jullie niet voor meer intern geheugen kiezen en een E8400 processor? wat ongeveer op 130 euro meerprijs komt..?
nja ik zou graag willen horen wat jullie ervan denken.
de pc is bedoeld voor te gamen msnen en muziek luisteren (en natuurlijk huiswerk maken) (maar niet erg intensief) maar hoeft niet de aller zwaarste games aan te kunnen.
groetjes
Bram
Laatst bewerkt: