Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
naamlooszb2.jpg


Dan kom ik op 1166,10 euro uit.

Ik zie dat ik de verkeerde vista heb uitgekozen. Het moet natuurlijk 64 bit en dan de nl versie, maar voor de prijs maakt het niet uit.

Neem niet de oude GTX260.
En pak een WD schijf, WD3200/5000/6400AAKS
Waarom koelpasta? Zit ook al op de standaard koeler. Als je een andere koeler erbij neemt zou ik het wel doen.
Je mist een DVD-RW. S223-F of iets dergelijks.
 
Laatst bewerkt:
Neem niet de oude GTX260.
En pak een WD schijf, WD3200/5000/6400AAKS
Waarom koelpasta? Zit ook al op de standaard koeler. Als je een andere koeler erbij neemt zou ik het wel doen.
Je mist een DVD-RW. S223-F of iets dergelijks.

Nog nooit je processorkoeler een keer los moeten/willen halen?
Als je ergens alleen pasta koopt, dan krijg je vaak behoorlijke verzendkosten.
Pasta in huis hebben kan nooit kwaad. Vandaar mijn advies.
 
naamloosxe4.jpg


Ik kom nu op dit uit.

Volgens mij heb je weer een oude GTX 260. (is de 192shaders, je moet 216 hebben).
Neem dus de XFX die ik aangaf.
En neem gewoon een S223-F van rond de 18 euro (zwart, bulk), of is die je nu hebt ook Zwart? Zie alleen beige staan.

@ Marsmannetje
Ach daar heb ik een pcboer voor, in me woonplaats. :)
 
Laatst bewerkt:
Ligt het nou aan mij of hebben ze prijs in een keer met 30 euro verhoogd:eek:

Van de XFX GTX260 Black Edition
 
ja ik hem zelf bouwen.

Ja ik kwam hem ook al tegen op alternate.

Waarom zou die prijs in een keer 30 euro duurde zijn geworden?
 
Ik kom nu zelfs goedkoper uit op alternate door de videokaart. Alleen de appolo is de levertijd onbekend.
 
attachment.php


Mijn kickje, eens kijken waar raoull sneller reageert:p (moet het forum van gamez wel reageren (a)
Ik ga denk mijn pc maandag of dinsdag bestellen, want heb dan geld ook van mijn laptop als het goed is.
Heb alleen een andere kast gekozen, omdat ik die toch wat mooier was. En de appolo gister weer uit verkocht was. Voor de rest niks veranderd.
De videokaart is wel 216 cores. De vendorcode is GX-260N-ADFA, want op zercom staat geen info over de videokaart. Maar volgens deze http://preisvergleich.getprice.de/preisvergleich/getprice2005/Produkte/203425.html duitse site is het een 216 core. Hoeveel Sata kabels worden er meegeleverd? Want zie dat nergens staan? Ik heb 2 sata hardeschijven dan in die pc en een sata dvd station.
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    41,7 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Pc is besteld, bij alternate en zercom, heb nog net kunnen profiteren van de GTX260 actie, heb daar ook maar vista besteld en de dvd writer. Bij zercom heb ik de rest besteld. Helaas was de T200 niet meer leverbaar en heb ik de T220 als vervangende monitor genomen. Moest er wel achter aanbellen om dat te weten te komen, maar erg netjes geholpen door de klanten service. Had wel het idee dat zij er niet veel verstand van had:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan