Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

retouw

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
Ik heb deze pc samengesteld.

AMD Phenom II X4 920 € 178,80
Antec Sonata III 500 Zwart € 102,79
Gigabyte GA-MA78GM-S2H € 69,85
Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G € 35,40
Samsung SH-S223F € 17,09
Samsung Spinpoint F1 DT HD322HJ, 320GB € 42,27
Sapphire HD 4870 512MB GDDR5 PCI-E € 169,-
Totaal € 615,20

Ik heb hier niet zo heel veel verstand van en ik zou jullie willen vragen wat jullie er van vinden en wat er nog aan verbeterd zou kunnen worden. Ik dacht dat er misschien nog een case fan bij moet, maar dat weet ik niet zeker.

er komt nog vista bij dus 100 e en mijn budget is 750 e, dus er is nog heel iets speling

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Als je ook nog even vermeld wat je doel is met deze nieuwe pc, zoals gamen of videobewerking, dan zal je absoluut goede antwoorden gaan krijgen :thumb:

ja, ik zou er een koelertje bij doen. Zeker omdat je volgens mij kiest voor de oude 4870-koeler. Die heeft wel een goede warmteafvoer nodig.

Verder even kijken of het moederbord geen bios-update nodig heeft. Dit kan problemen opleveren, als je processor niet standaard ondersteunt wordt. Al wordt volgens mij meestal de processor wel in die mate geaccepteerd dat het systeem opstartbaar is. Veel meer is niet nodig voor een ouderwetse biosupdate.
Laat je het systeem in elkaar zetten, dan is het helemaal geen probleem.

edit: http://tweakers.net/nieuws/58737/amd-gaat-prijzen-hd4850-en-hd4870-verlagen.html
Altijd goed om hier rekening mee te houden.

Laatst bewerkt:
ik laat het systeem in elkaar zetten dus dat maakt niet uit.

Pc is vooral voor gamen, (CoD5, GTA4, FC2, enz) hij moet wel ongeveer 2 jaar alle games kunnen draaien

dat ze de prijs gaan verlagen had ik gezien ja, wanneer staat er niet bij, maar ik wacht het wel ff af scheelt toch weer 50 euro

Laatst bewerkt:
Pc is vooral voor gamen, (CoD5, GTA4, FC2, enz) hij moet wel ongeveer 2 jaar alle games kunnen draaien

denk dat de games het zo wel gaan trekken ik heb zelf een intel E-2200 dual core processor 3gb geheugen en een 9800 gt 512 mb video kaart CoD 5 draait heel soepel alleen gta 4 heb ik eigenlijk een iets zwaardere processor voor nodig volgens mij is dat die van jou wel dus dat zou helemaal goed moeten komen zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan