nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik jou was zou ik een systeem laten samenstellen b.v. bij azerty of 4launch, heb je betere pc vor even veel geld
 
ja jij kan de systeem kast moederbord etc. in winkelmandje doen en dan zetten hun hem in elkaar voor 60euro en heb je 1jaar garantie
 
De aanbieding van Galaxy is heel heel heel scherp.
Er zit geen windows bij he...

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/44217

Deze pc (ook zonder windows) is wel iets beter (processor + videokaart + a-merk voeding + a merk kast), maar wel een paar tientjes duurder.
De Galaxy pc heeft een zeer zwakke kast en de voeding vertrouw ik voor geen ene centimeter. De 2 jaar garantie is leuk, maar het is niet goed om hier blind op te staren: Computerzaak weg -> garantie weg. Dan kan je beter iets betere spullen kopen, zodat de kans dat er iets mis gaat kleiner is.

Daarintegen krijg je voor 450 euro een systeem met een redelijke videokaart en processor. Wel wat verouderd, maar dat is natuurlijk logisch voor dit geld. Ik zou het je hoe dan ook niet aanraden, alleen kan ik best begrijpen als je er wel voor kiest.
 
bedankt xD

ik denk dat ik voor die pc ga die samengesteld is op 4launch, die 30 maakt niet zoveel uit.
en is wel iets beter.
bedankt voor jullie reacties

mvg
michel
 
Laatst bewerkt:
even over die samengestelde pc, bij die video kaart staat dat er een 450w voeding nodig is. maar zit maar een 400w bij. maakt dit uit?
 
Hoi !

X-gear behuizing en waarschijnlijk ook voeding zou ik zeker niet kiezen voor een PC !
(uit eigen ervaring: het is goedkope troep !).

Ga voor de aanbieding in de link van @marsmannetje als ik je een goede raad mag geven.

Greetz,

Harry.
 
doe ik ook xD maar bij die pc staat een video kaart en daarbij staat dat die 450w nodig heeft maar hij heeft die pc samengesteld en vroeg ik me af of dat uitmaakt of dat ik een 450w nodig heb

mvg
michel
 
doe ik ook xD maar bij die pc staat een video kaart en daarbij staat dat die 450w nodig heeft maar hij heeft die pc samengesteld en vroeg ik me af of dat uitmaakt of dat ik een 450w nodig heb

mvg
michel
Nee hoor. Deze 400W is zwaarder dan sommige 500-600W voedingen.
En voor een HD4770 is 300W al genoeg, als het tenminste geen X-gear voeding betreft :p
 
Verschil is heel klein. De HD4850 is een beetje sneller, maar de HD4770 is een stuk zuiniger.

De HD4870 is weer een stuk beter, maar dan kom je al snel een stuk duurder uit:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/66599

(zwaardere voeding is dan vooral nodig omdat je anders met verloopstekkers moet werken: de 400W is an sich wel zwaar genoeg voor een HD4870)
 
hoezo met verloopstekkers?
en die corsair voeding is goed genoeg daarvoor?

mvg
michel
 
sorry, foutje:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/99022

Ik had eerst de VX450 toegevoegd en daarna vervangen door de betere HX450, om daarna de verkeerde voeding uit het lijstje te verwijderen. Het moet dus de HX450 zijn. Deze heeft 2x een 6-pins Pci-e stekker. En een HD4870 heeft, in tegenstelling tot de HD4770 en HD4850, 2 stekkers nodig. De HD4770 en HD4850 maar 1.
 
oke, en die je nu hebt toegevoegd is ook zwaar genoeg voor die video kaart?

mvg
michel
 
oke, en die je nu hebt toegevoegd is ook zwaar genoeg voor die video kaart?

mvg
michel

Kijk eens wat ik eerder had gepost....

(zwaardere voeding is dan vooral nodig omdat je anders met verloopstekkers moet werken: de 400W is an sich wel zwaar genoeg voor een HD4870)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan