Hallo,
Heb daarnet ff op Dell zitten kijken voor een PC. Wil het niet al te duur maken en kwam uit op deze pc:
Ik heb de prijs al gecorrigeerd met verzendkosten. Nou heb ik wat vragen.
- Is er ergens anders hetzelfde te krijgen voor goedkoper? Het is namelijk zo, dat muis/toetsenbord/besturingssysteem/geluidskaart ik er NIET bij hoef. Die heb ik zelf al. Ook zou ik het niet erg vinden als ik 150 GB harde schijf minder zou hebben. Ook 1024 MB geheugen minder kan geen kwaad want ik heb hier nog 1024 (nieuw) liggen. Dus zou ik dit ergens anders goedkoper kunnen krijgen en dan zonder alles wat ik er niet bij hoef?
- Is die videokaart een beetje fatsoenlijk? Ik weet dat ie niet supergoed is, maar zou ik spellen als warcraft 3, Enemy Territory en Unreal Tournament ermee kunnen spelen?
- Als ik een versterker aansluit op een geluidskaart, kan dat dan problemen veroorzaken? Ik weet namelijk niet of ik ook mn geluidskaart extra ga belasten als ik het volume van de versterker hoog zet. Of komt de belasting volledig op de versterker/speakers?
Alvast bedankt
Roeland
Heb daarnet ff op Dell zitten kijken voor een PC. Wil het niet al te duur maken en kwam uit op deze pc:
PROCESSOR AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core 5200+ (2,70 GHz, 512 KB x 2) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Basic SP1 32 Bit - Nederlands bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands bewerken
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 1 jaar dekking inbegrepen bij uw pc bewerken
PROTECT YOUR NEW PC Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands bewerken
Aanbevolen
OPGELET! U hebt voor uw nieuwe Dell-systeem nog geen beveiliging geselecteerd.
Voeg het vooraf geïnstalleerde McAfee SecurityCenter toe, nu reeds vanaf € 25! Profiteer van grote kortingen tot 50% wanneer u McAfee rechtstreeks aankoopt bij Dell
Upgrade to McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 15 maanden - Nederlands [meerprijs € 69,00 of € 4/maand1]
MONITOR Beeldscherm niet inbegrepen bewerken
GEHEUGEN 2.048 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [2 x 1.024] bewerken
HARDE SCHIJF 320 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm) bewerken
GRAFISCHE KAART Integrated ATI Radeon HD3200 Graphics bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) Dvd+/-rw-station (cd/dvd lezen/schrijven) bewerken
TOETSENBORD Dell™ Entry USB-toetsenbord - VS/Europa (QWERTY) bewerken
MUIS Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart bewerken
Accessoires
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde high-definitionaudio bewerken
DISKETTE / MEDIASTATIONS 19-in-1 Media Card reader bewerken
MODEMS Geen modem bewerken
Services & Software
BEVEILIG UW GEGEVENS DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar) bewerken
Ook meegeleverd bij uw systeem
ACCIDENTAL DAMAGE SUPPORT Geen Accidental Damage-support
Base Inspiron 546 MiniTower met zwarte omlijsting
Mediakit voor Dell-systeem Inspiron 546MT-desktop - Dvd met hulpbronnen (diagnosemiddelen en drivers)
Verzenddocumenten Dutch Documentation
Gedis-pakketreferentie D014601
Bestelgegevens Inspiron Desktop 546 MT Order - Netherlands
Luidsprekers Geen luidsprekers (vereist om geluid via uw computersysteem te kunnen afspelen)
Standard Warranty 1 year of coverage included with your PC
Color Choice Piano Black
Cable 2 Meter Power Cord - European
Prijs vanaf € 319,00
Ik heb de prijs al gecorrigeerd met verzendkosten. Nou heb ik wat vragen.
- Is er ergens anders hetzelfde te krijgen voor goedkoper? Het is namelijk zo, dat muis/toetsenbord/besturingssysteem/geluidskaart ik er NIET bij hoef. Die heb ik zelf al. Ook zou ik het niet erg vinden als ik 150 GB harde schijf minder zou hebben. Ook 1024 MB geheugen minder kan geen kwaad want ik heb hier nog 1024 (nieuw) liggen. Dus zou ik dit ergens anders goedkoper kunnen krijgen en dan zonder alles wat ik er niet bij hoef?
- Is die videokaart een beetje fatsoenlijk? Ik weet dat ie niet supergoed is, maar zou ik spellen als warcraft 3, Enemy Territory en Unreal Tournament ermee kunnen spelen?
- Als ik een versterker aansluit op een geluidskaart, kan dat dan problemen veroorzaken? Ik weet namelijk niet of ik ook mn geluidskaart extra ga belasten als ik het volume van de versterker hoog zet. Of komt de belasting volledig op de versterker/speakers?
Alvast bedankt
Roeland
Laatst bewerkt: