Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oohja, en nog een vraag over dit:

"Cardreader Geen
FireWire Kaart Geen"

Dat zit er dan dus niet bij. Wat zijn die dingen dan? Ik heb geen idee namelijk.

Dat zijn bepaalde aansluitingen, cardreader is voor geheugenkaartjes die bijvoorbeeld in je camera of mobiele telefoon zitten. Als je dit zou willen hebben kost dat een eurootje of 10-15 denk ik zo. Zo is FireWire voor bepaalde aansluitingen zoals camera's etc, denk dat dit over het algemeen gebruikt wordt door media en/of studio studenten of medewerkers.

Audio: Realtek® ALC888, 51 Surround Sound is de geluidskaart die 5.1 surround sound support.

Over de 1024mb werkgeheugen. Tjsaah, kan ik weinig aan doen, je hebt een erg laag budget voor de gewenste eisen. Kijk anders even hier (klik)

Oke dan. Zo weet ik wel genoeg. Ik denk dat ik die pc ga kopen die jij noemt, Gameking.

Ik snap alleen niet je laatste opmerking :P

Ik bedoel dat ik thuis ook een 1024 MB geheugen heb liggen en ik vroeg mij af of ik die in die nieuwe pc erbij kan gooien.

Oh had verkeerd gelezen, dacht dat je 1024 weinig vond en dat als je bij wou kopen dat dat duurder werd.

Bij het uitbreiden van het werkgeheugen is het belangrijk dat eerst nagegaan wordt wat voor modules op het moederbord gezet kunnen worden. Op de meeste moederborden kan slechts één soort RAM gebruikt worden. Sommige moederborden kunnen meer dan een soort gebruiken, maar in dat geval moet wel een soort gekozen worden. De RAMs kunnen meestal niet naast elkaar op het moederbord geplaatst worden. Lees bij de aanschaf van extra werkgeheugen altijd het instructieboekje van het moederbord door, om te kijken welke RAM gebruikt kan worden en welke soorten naast elkaar gebruikt kunnen worden.

Anders kan je alsnog niks met die stick. Heb je die link van Computer Galaxy doorgekeken? Staan erg leuk prijs/kwaliteit verhoudingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan