Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hoi,, ik had the saboteur gedownload maar men pc is te zwak voor het spel te spelen dus overweeg ik om een nieuwe pc te kopen alleen weet ik niet goed welke ik zou kopen,, zoude jullie me kunne helpen,, het is voor gaming en soms ook wel intensief hardcore gaming ik heb er 2 gevonde die me aanspreken en die normaal gezien wel heel veel games moete kunnen draaien ik weet alleen niet goed welke ik zou kiezen.

pc 1:
http://www.computerstore.be/product...lienware-area-51-pc-azerty.html#specificaties

pc 2:
http://www.computerstore.be/product/100272/alienware-aurora-voltaire-pc-azerty.html#specificaties

andere mogelijke goeie en misschien goedkopere pc's zijn altijd welkom n.n
mogelijk bedrag: 1000€ (mag altijd minder zijn) tot 4000€ (hoger ga ik liefst niet moet hem zelf betalen n.n)

Laatst bewerkt:
voor die prijs

voor die prijs zet ik wel iets naders of soort vergeleken kast in elkaar
en dan hou je nog geld over
kijk zelfs eens rond op alternate.nl
kasten die je laat zien zijn wel neusje van de zalm waarom zo duur als ook nog goedkoper ken hou de reking mee dat je er ook nog ssd in kan doen bij nieuwe pc waardoor de pc en windows all stuk lekkerde loopt

als je het geld ervoor over hebt??? kies dan de eerste:o

bertus,, voor een zware en goeie game pc moet je egt wel al wat geld neertellen hoor :p
tog zeker als je niets kent voor 1tje te laten samenstellen en het liever 1tje koopt

voor die prijs zet ik wel iets naders of soort vergeleken kast in elkaar
en dan hou je nog geld over
kijk zelfs eens rond op alternate.nl
kasten die je laat zien zijn wel neusje van de zalm waarom zo duur als ook nog goedkoper ken hou de reking mee dat je er ook nog ssd in kan doen bij nieuwe pc waardoor de pc en windows all stuk lekkerde loopt

dan kan jij me mss beetje verder helpen met een tussendoor vraagje,, ik had paar weken geleden site gevonden waar ik men pc virtueel kon samenstellen enzo en ze hielpe je erbij dat je ckr niets verkeerds zou doen maar nu weet ik niet meer welke het was,, weet jij mss zo een site dat ik tog al iets of wa meer weet over de prijs moest ik er 1tje laten samenstellen naar mijn zin n.n

Als je dan toch een berg geld neergooid voor een pc doe het dan goed:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...ct[9448]=1&product[71255]=2&product[245679]=1

Kwa prijs zit hij tussen systeem 1 en 2 in, maar kwa prestaties topt deze uit.

P6T deluxe v2 => kan crossfire / SLI 16x/16x aan
Corsair 12GB ddr3 1600 geheugen
I7 980x => een snellere CPU is er momenteel niet.
mugen 2 CPU koeler
950W voeding van corsair met genoeg pci-e connectors
2 Maal GTX480 voor een SLI opstelling.
OCZ SSD 60GB voor je besturings systeem en meest gebruikte applicaties / games.
1TB hard disk voor opslag.
CM 690 behuizing incl exta Fans.
Standaard brandertje
incl W7 nl 64bit, montage en installatie

Hiermee hoef je de komende jaren geen geld meer uit te geven aan upgrades. :D

Laatst bewerkt:
zo als crash zij

die site bedoelde ik ook die crash je net geeft en voro geld wat jij er voor uit wil geven kun je ook nog iets goedkopers in elkaar zetten waarbij ook alle games gespeelt kunnen worden
in de meeste gevalleen als je een kast koopt compleet zo als op een van die links die je net gaf
zit meestal wat buget spul tussen dus niet altijd zalmpje van de neus let daar wel op bij compleet systeem

bij zelf bouw kun je nog kiezen wat je er wel in wil hebben
kijk je kunt wel dure samen gestelde pc kast kopen gaat ook nog om hoeveel geheugen tot hoever kan je uibreiden met geheugen hoeveel dingen op sata kan ik nog aan sluiten dat soort dingen moet allemaal naar kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan