Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

drome

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Dit is de eerste keer hier voor mij.Ik zou graag een vraag stellen hier.

Groet Vivian Vos

Welkom,

Ik zou zeggen, zoek de juiste sectie en vraag wat je wilt vragen.

Succes op Helpmij.nl

bedankt

Ik zou niet weten waar ik mijn vraag moet stellen dus ik zal het hier maar doen.Ik ben op zoek naar een klein laptopje.Omdat er zoveel verschillende zijn weet ik niet goed welke ik moet kiezen.Ik moet er mee kunnen internetten,HD films bekijken en de accu moet het zeker 6 uur doen.Mijn kleinzoon zegt dat ik beter een grotere laptop kan nemen maar ik wil juist een kleine.Weet iemand welke ik het beste kan nemen?

Groet Vivian Vos

Gaat over een laptop en aankoop advies en daar is een sectie voor waar ik hem nu ga zetten.
Voortaan gewoon eerst goed kijken waar je vraag betrekking op heeft en de juiste sectie zoeken.
Succes ermee !

Goedemiddag,

Als u film wilt bekijken lijkt me dat uw kleinzoon gelijk hebt dat gaat beter op een iets grotere dan op bv een 10 inch netbook.En mag ik vragen wat u budget is.

hallo

Ik wil er maximaal 300 euro aan besteden.Voor mij lijkt een scherm van 10 inch groot genoeg.Ik zoek iets wat makkelijk mee te nemen is en het moet niet teveel wegen.

Groet Vivian Vos

Hoi,

Tja dan zou dit een goede voor u kunnen zijn prima merk. Let wel op een netbook is geen dvd drive anwezig.

Laatst bewerkt:
Dank u wel

Is het op deze ook mogelijk om films af te spelen met HD?Met onze computer gaat dat niet en daarom zoek ik wel iets waarbij dit kan.Ik heb er 1 gevonden die voldoet aan wat ik zoek maar de opslag is maar 8 gigabyte.Zou dit ook iets kunnen zijn?
http://www.bcc.nl/product/toshiba-ac100-10t

Groet Vivian Vos

ook in het bovenvermeld systeem zit geen dvd speler.
Dat heb je bij de netbook daar koop je dan een externe dvd speler bij.
Kijk hier eens op de site van azerty
DVD kijken dan zou ik een draagbare dvd speler met beeldscherm kopen.

hallo

Bedankt voor de reacties.Windows hoef ik niet te hebben dat zit al op onze computer.Een dvd speler is ook niet nodig want de films kan ik op een kaart zetten van de videocamera.Volgens google gaan die Asus laptops niet zo heel lang mee op de accu.Zijn er mensen die zo'n ding hebben en daar wat meer over kunnen vertellen?

Groet Vivian Vos

Bedankt voor de reacties.Windows hoef ik niet te hebben dat zit al op onze computer.Een dvd speler is ook niet nodig want de films kan ik op een kaart zetten van de videocamera.Volgens google gaan die Asus laptops niet zo heel lang mee op de accu.Zijn er mensen die zo'n ding hebben en daar wat meer over kunnen vertellen?

Groet Vivian Vos

Let op dat dit windows 7 exemplaar, OEM kan zijn (dit betekend dat deze maar alleen voor die PC gemaakt is). Weet ook dat Netbooks erg zwak zijn en niet zomaar de zwaarste software kunnen draaien. Er zijn speciale versies van Windows 7 (starter) voor netbooks, echter raad ik Ubuntu Netbook aan, vast erg geschikt voor u. Verder weet ik niks van de accu maar op internet valt er juist te lezen dat deze juist erg goed zijn! Ook kun je het geld van het besturingssysteem vergoed krijgen (denk aan 80 euro)

Laatst bewerkt:
wij hebben hier de asus eee pc 1005 en daar gaat de accu minstens 8 uur van mee.

hoi

Bedankt weer voor de reacties.Dit stel ik zeer op prijs.
Ik zou eerder voor Ubuntu gaan omdat ik er goede dingen over lees bij Google.Als zo'n Asus 8 uur meegaat dan ben ik erg tevreden.Zijn die ook zonder Windows te koop?

Ik had mijn kleinzoon een email gestuurd met deze link naar een Toshiba laptop.
http://www.bcc.nl/product/toshiba-ac100-10t
Hij vind het een erg leuk apparaat.Hij stuurde nog wat filmpjes van Youtube mee waarop je wat meer kan zien.Het lijkt me een ideaal laptopje en het design vind ik het mooiste wat ik tot nu toe gezien heb.Heeft iemand ervaring met deze laptop?

Groet Vivian Vos

de eee pc kun je kopen met Windows of met Linux.
en het mooie design laptop je ken ik verder niet

Uit het bericht van 20.00 uur: Ik zou eerder voor Ubuntu gaan

lijkt mij dan duidelijk dat men weet wat linux is.

hallo allemaal

Na wat zoeken kreeg ik 1 laptop met standaard Linux gevonden.Dat was met Suse.
http://www.misco.nl/productinformation/~949341~WW~/HP%20Mini%205103%20Intel%20Atom%20N455%201.66GHz%201GB%20RAM,%20160GB%20HDD,%2010.1-inch%20TFT,%20SUSE%20Linux%20Enterprise%2011.htm
Wat ik me afvraag is waarom de prijs zo hoog moet zijn?Het zou neerkomen op meer dan 500 euro als er Windows op zou zitten :shocked:
Is het mogelijk om zelf Linux te installeren op een Asus die ik gezien heb voor 229 euro?

Groet Vivian Vos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan