Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

muis92

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2010
Hallo allemaal!

Ik zit al een tijdje te denken om een nieuwe computer te kopen. Ik heb er wel wat verstand van, maar niet voldoende om te beslissen, daarom vraag ik jullie hulp.

Ik ben op zoek naar een computer die me ongeveer 400 - 600 euro kost (inclusief scherm).
Met de computer wil ik snel kunnen internetten, ms office kunnen gebruiken, films goed kunnen afspelen met goed geluid en games spelen (dirt3, cod black ops, the sims allemaal, ed.).
Ik verwacht van de computer dat hij stil is. Ik wil graag windows 7.
Als het mogelijk is heb ik het liefst een kant-en-klare pc, maar indien dit niet kan, zijn onderdelen ook prima.
Meer wensen heb ik zo niet, dus zeggen jullie maar wat het beste is.

Groet Muis!

Voor die prijs inclusief windows en een scherm zul je geen goede pc kunnen vinden om op te gamen. veel beter dan het systeem van mark zul je niet krijgen.

Zelf heb ik 1000 euro voor een pc betaald die ook niet alles aankon. Moest ik nog is 200 euro aan een video uitgeven. Helaas zal je voor die prijs, zoals wouter al zegt bijna niets vinden. Iets samenstellen is goedkoper, en misschien dat je daarmee nog een eind komt.

Dankje voor de snelle reacties, als ik zelf iets zou moeten samenstellen wat zou je dan aanraden?

Simpele game pc samenstellen €400 - €600

Budget - € 400/ €600
Doel - snel internet, games (oa. dirt3 en cod), films
Omgeving - stille pc
Besturingssysteem - windows 7
Opties - kleine harde schijf voor windows 7 + 1tb harde schijf. CD/DVD-brander.
Beeldscherm - 20 - 22inch.

Welke onderdelen adviseren jullie mij?

Ik heb ook http://www.pctopper.nl/index.php?dispatch=products.view&product_id=53391 gezien, voldoet deze computer aan mijn eisen?
Bvd. Muis

Hoi...

Ik heb je nieuwe vraag bij deze van gister aangezet.Het is niet nodig(lees toegestaan)om wederom daarvoor een topic te openen.Past prima hierbij.
Tevens heb ik deze als "niet opgelost "gezet.

Succes met je vraag.

Zelf heb ik 1000 euro voor een pc betaald die ook niet alles aankon. Moest ik nog is 200 euro aan een video uitgeven. Helaas zal je voor die prijs, zoals wouter al zegt bijna niets vinden. Iets samenstellen is goedkoper, en misschien dat je daarmee nog een eind komt.

lol ik denk dat dan eerder aan jou heeft gelegen voor 1000 euro heb je een high end game systeem inclusief videokaart

@muis92 ik denk dat er al duidenlijk antwoord is gegeven

een degenlijk scherm van 20 inch kost 100 euro en windows 7 80 euro dan mag je er ook nog assemblage bij optellen 50 euro
230 - 600 = 370 euro voor de computer zelf dat is niet genoeg voor een game systeem

als je windows 7 en assemblage zelf kan regelen dan zou het nog net mogenlijk zijn

Laatst bewerkt:
Budget - € 400/ €600
Doel - snel internet, games (oa. dirt3 en cod), films
Omgeving - stille pc
Besturingssysteem - windows 7
Opties - kleine harde schijf voor windows 7 + 1tb harde schijf. CD/DVD-brander.
Beeldscherm - 20 - 22inch.

Welke onderdelen adviseren jullie mij?

Ik heb ook http://www.pctopper.nl/index.php?dispatch=products.view&product_id=53391 gezien, voldoet deze computer aan mijn eisen?
Bvd. Muis

Wel een erg strak budget voor de eisen die je stelt, heb het onderstaande voor je samengesteld op pctopper.nl wat bij je omschrijving past. (alleen geen SSD erin gedaan om de prijs te drukken).

builder.png

lol 8GB werkgeheugen en dat windows 7 32 bit dat combineert niet :P
je hebt 64bit nodig wil je meer dan 3.2GB werkgeheugen gebruiken

ttp://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B321431%5D=1&product%5B402479%5D=1&product%5B230302%5D=1&product%5B361886%5D=1&product%5B277361%5D=1&product%5B251552%5D=1&product%5B409338%5D=1

Wat vinden jullie hiervan?

ik heb dit samengesteld

Cooler Master Elite 430
Aerocool E80-500
Kingston ValueRAM 4 GB DDR3-1333
Western Digital WD5000AAKS

€134,80

Ik zou zelf eerder voor een 500Watt voeding gaan zoals hierboven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan