Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarti66

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2011
Ik zou graag een nieuwe PC willen kopen. alleen dan zonder videokaart ik heb nog een nvidia GeForce 9800gt 1gb liggen en daar zou ik nog minstens een jaar meewillen doen.

het budget is 700 euro
ik wil een SSD en een Blu-ray brander
ik wil games spelen als COD, FIFA12,football manager 12
en ik wil graag windows 7

ik had al een lijstje ingedachte benieuwd wat jullie er van vinden
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B403634%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B225953%5D=1&product%5B257287%5D=1&product%5B423782%5D=1&product%5B243016%5D=1&product%5B279738%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B428329%5D=1&product%5B394013%5D=1

alvast bedankt

Daar valt weinig aan af te doen. Echter heeft het slechts een zeer beperkte invloed op spelletjes. Meer geheugen draagt weinig bij, CPU slechts een paar procent. De echte verbetering qua spelletjes zal er pas zijn nadat je je videokaart upgrade.

Aanvulling voor wampier: Indien je videokaart al goed is, helpt het dan het meest om een ssd in je systeem te doen, dat gaat voor de rest (op de videokaart na).

SSD helpt enorm voor het opstarten van de PC en een aantal grotere applicaties. Over het algemeen zijn SSD's nog te duur om je spelletjes vanaf te runnen. Voor spelletjes help het vooral voor het laden van levels en het herladen van savegames. Dit is echter ook weer sterk afhankelijk van de engine die gebruikt wordt. Bijvoorbeeld Deus ex:HR is slechts een paar procent sneller vanaf SSD. The Witcher, is dan weer bij 50% sneller bij het laden van savegames en overgangen.

SSD's zijn vooral handig als je je PC over het algemeen actief gebruikt. Opstarten gaat sneller. Office en browsers booten sneller. In mijn geval gebruik ik veel VM's, Een VM met windows XP boot in ongeveer 5 seconden vanaf SSD.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan