Stefann
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2010
Hallo,
Ik sta op het punt een nieuwe pc te bestellen, maar ik zit nog te twijfelen tussen 2 pc's, en ik dacht dat jullie me misschien wel konden helpen.
Specs PC1 (€579):
Intel® Core™ i5-2320 processor,
Authentieke Windows® 7 Home Premium,
AMD Radeon™ HD7670 met 1 GB DDR5 videogeheugen,
8 GB DDR3 intern geheugen,
2 TB harde schijf,
Dual Layer DVD-ReWriter,
gigabit netwerkkaart,
USB 3.0
Specs PC2 (€499):
Intel® Core™ i5-3450 processor,
Intel® HD Graphics,
4 GB DDR3 intern geheugen,
1 TB harde schijf
Ik ga hem vooral veel belasten met een zwaar muziekprogramma (fruity loops met veel Plug-Ins), mijn vorige PC, met een E2200 en 2gb werkgeheugen trok dat niet meer.
De twijfel onstond bij mij bij de processor, PC2 heeft namelijk een 3de generatie i5, zal dit een groot verschil maken?
Kort samengevat, is het die 80euro extra waard dat ik 8gb ram krijg ipv 4gb en 1tb extra opslag, maar dan wel een oudere processor?
Bij voorbaat dank,
Stefan
Ik sta op het punt een nieuwe pc te bestellen, maar ik zit nog te twijfelen tussen 2 pc's, en ik dacht dat jullie me misschien wel konden helpen.
Specs PC1 (€579):
Intel® Core™ i5-2320 processor,
AMD Radeon™ HD7670 met 1 GB DDR5 videogeheugen,
8 GB DDR3 intern geheugen,
2 TB harde schijf,
Dual Layer DVD-ReWriter,
gigabit netwerkkaart,
USB 3.0
Specs PC2 (€499):
Intel® Core™ i5-3450 processor,
Intel® HD Graphics,
4 GB DDR3 intern geheugen,
1 TB harde schijf
Ik ga hem vooral veel belasten met een zwaar muziekprogramma (fruity loops met veel Plug-Ins), mijn vorige PC, met een E2200 en 2gb werkgeheugen trok dat niet meer.
De twijfel onstond bij mij bij de processor, PC2 heeft namelijk een 3de generatie i5, zal dit een groot verschil maken?
Kort samengevat, is het die 80euro extra waard dat ik 8gb ram krijg ipv 4gb en 1tb extra opslag, maar dan wel een oudere processor?
Bij voorbaat dank,
Stefan