Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

iBait

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2012
Hallo allemaal,

Ik ben een enorme fan van de Call of Duty serie. (Vooral door CoD1:UO en CoD2, maar dat terzijde) Nou komt de volgende Call of Duty uit op 13 november en ik heb hem al besteld. Alleen bij Black Ops 1 had mijn pc al de nodige moeite om het soepel af te spelen, dus ben ik bang dat dit helemaal lastig gaat worden. Ik zat sowieso al naar een nieuwe pc te kijken omdat deze gewoon verouderd is. Ik wil er dus graag de nieuwe Black ops fatsoenlijk op kunnen spelen. Verder gebruik ik de pc veel voor schoolwerkzaamheden (verslagen e.d.). Ik heb verder zelf alleen vrij weinig verstand van wat nou goed is voor welke prijs. Dus hierbij graag jullie hulp!

Mijn budget is: €800,-

Mijn huidige specs:
- Intel Core Duo 2 processor
- Nvidia Geforce GT 640
- 4gb RAM
- Win 7 32-bit

Bij voorbaat dank!

iBait

Wil je het geassembleerd hebben of zelf in elkaar steken? Wil je er windows 7 bij etc ?

graag geassembleerd, Windows 7 kan ik niet van deze pc overzetten neem ik aan? Dan dat er ook bij

Misschien kan die aftermarket processorkoeler goedkoper, hij gaat niet overclocken.

Ik heb voor die aftermarket processorkoeler gekozen omdat hij goed koelt en stil is. De Gelid Tranquillo Rev. 2 zou beter zijn geweest maar hij is niet in voorraad bij azerty.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan