nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

remmeltdb

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
past deze setup?

amd phenom II x4 965 black edition
asrock fm2a75 pro 4 m
sapphire hd 5850 toxic 1gb
GEil black dragon 8gb ram
coolermaster gtx lite 600w
western digital blue 500gb geheugen
sharkoon vaya kast

mvg

Wat is je budget en wat wil je er mee doen?
Zo kunnen we even kijken of het setje wel wat voor jou is of misschien kunnen we iets beter voor je vinden.

400 is max want ik koop hem in stapjes ik heb snel nieuwe pc nodig want laptop is net stuk. ik kan de videokaart kopen voor 80 euro.

Valt mee :p maar wil je gamen? of wil je hem gewoon voor je huiswerk en school gebruiken.

ook gamen. dayz en battlefield. dayz kan gespeeld worden met deze processor

Dayz zal je op servers met weinig mensen goed kunnen spelen, maar boven de 40 wordt het bottleneck paradise :) of te wel niet meer speelbaar.
Mocht je je ooit nog eens verdiepen in arma 2 OA ga je al helemaal huilen met die processor op wasteland.
In dayz zul je buiten de steden gewoon goed kunnen spelen maar eenmaal in een stad waar je toch voornamelijk heen komt zal je FPS super snel omlaag gaan.

Laatst bewerkt:
als u voor mij een goede setup maakt van 350 euro? dan doe ik daar later de hd5850 toxic bij. stelt u dat eens samen

Yup al zou BF3 wel nog max van 5GB gebruik kunnen maken als je hem maxed. Maar je kan altijd later nog 4GB bij prikken.
Het enige jammer is aan deze I5 dat er geen gpu in de cpu zit dus geen beeld zonder een externe GPU.

Ja 430 watt is genoeg voor een 7850

De 5850 zal misschien ietsje beter presteren maar ik ben nooit zo van 2e hands spul. Een 7850 zal wel een wereld van verschil maken mocht je bang zijn voor een prestatie verlies, maar een 5850 zal BF3 ook niet op high spelen. Een 7850 lijkt me de betere keus.

oke bedankt dan spaar ik door en neem ik de 7850. en u weet zeker dat alles past?

Ja alles zou passen. Maar onthou: Als je de PC in stappen koopt, de i5 3350P heeft geen gpu. :P

weet u een processor die dat wel heeft? misschien een i3? mindere prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan