nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit zal je wel helpen deze gast legt alles uit in het filmpje met een setup voor jouw budget daarnaast laat hij ook de fps in games zien aan het eind
waaronder dayz en battlefield 3

suc6 ermee :http://www.youtube.com/watch?v=Bh455l3348s

trouwens 300 pond = ongeveer 350 euro

Laatst bewerkt:
ok, is niet erg. trouwens als je het einde van het filmpje hebt gezien krijg je ook nog een indicatie van hoe goed hij het doet in games

Ja die heb in al wel. Het is een leuke pc erg bedankt en hij is geschikt voor degames die ik wil

Die PC heeft een verouderd moederbord en een niet gecertificeerde voeding. Dus vlam in de pan. Een voeding van 20 euro is duurkoop voor het hele systeem. :)
Ik spreek uit ervaring dat deze CPU het niet in Dayz zal gaan redden, dit was nog gefilmd in cherarnus op een server misschien met max 10 mensen. Ook stonden alle details bijna op low.
Je zal spijt krijgen als je bijvoorbeeld taviana gaat spelen. Ik snap dat geld een probleem is, misschien zou je wel eerst een pentium kunnen nemen en daarna upgraden naar een i3/i5 als je het geld dan hebt.

de voeding is aangepast in de bovenstaande build naar een betere
daarnaast kun je makkelijk dayz spelen want de laagste fps die je kan krijgen is 30 en daar is het goed mee spelen, ik snap dat als er meer mensen zijn hij het zwaarder krijgt maar dat is gewoon een kwestie van te drukke servers ontwijken
en voor dit budget is het het beste dt je kunt krijgen

er komt ook een verbeterde versie uit van dayz dit jaar die betere fps resultaten gaat geven omdat zelfs de gtx 690 hier max 60 fps haalt
wat trouwnes alle kaarten max doen omdat het op de een of andere manier niet hoger kan dan 60 fps
daar komt nog bij dat arma 3 waarschijnlijk dit jaar ook nog uitkomt en daar is dayz de beta van en arma 3 gaat ook betere fps geven

spijt krijgen van een pc van 400 euro die bf3 met 60 fps speelt en veel games ook boven de 100 fps
doe je niet snel

Laatst bewerkt:
De reden dat er met alle kaarten maar 60 FPS wordt gehaald is door de CPU die een bottleneck is.. Je zou met een 7770 al op grafisch gebied dayz 60 fps kunnen draaien. Maar i5 3570k @ 4.2 ghz hebben al moeiten met de arma engine.
Daarom blijf ik zeggen dat die CPU is niet geschikt voor zijn eisen.

Ik ben het met joey eens, dit moederbord en processor zijn aardig verouderd... je zegt dat je door wil bouwen aan een pc, dan moet je wel een redelijk fundament hebben

Geloof me, de standalone zal geen verschil maken. Het enigste wat veranderd wordt voor de game performance is wat onzinnige dingen zoals tanks uit de game te halen.
Dean hall heeft gezegd hier ook zal je weinig van merken qua performance. De standalone is meer voor het non-hacker gedeelte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan