nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard wil ik later gaan uitbreiden. Ik doe ernatuurlijk wel een duurde voeding in 500 watt corsair. Zou een amd phenom II x4 695 be een betere uitkomst zijn?

Persoonlijk ben ik meer een fan van intel... maar mijn punt is dat je de basis fundamenten goed moet hebben. Je kan dan beter heel even behelpen en nog wat bij sparen dan nu direct iets te willen kopen.

Persoonlijk zou ik toch gaan voor een i5. Als het budget dat echt niet toestaat zou ik inderdaad kiezen voor de i3.

Weet je wat het is. Mijn laptop is gister stuk gegaan en ik moet wel een pc hebben binnen korte tijd. Dus een i5 is boven mijn budget

Intel pentium g850
Xfx hd 7770 gpu
Msi h61mp31 (g3) moederbord
Corsair 4gb ram
Corsair 500 w
Fractical design 1000
Liteon dvd+R
Seagate 500gb

Heb ik ook gekeken indd met de amd phenom maar ik hoor dat ie weer slecht is ofzo snap er soms niks van

Met die processors is absoluut niets mis, maar wat is je budget juist?
En die Athlon is heel nieuw en zeer goed geprijsd voor de prestaties die hij levert. Het noemt niet voor niets Best Buy Guide.

danrik, jij zegt wel dat hij een i5 of i3 moet kopen endat het moederbord verouderd is maar zelf kom je uit op 600 euro ipv 400

@bfortbattle ik kan me niet herinneren dat ik een samenstelling heb gegeven? Ik zeg enkel wat ik zou doen.

@TS
Ga je dit allemaal in 1 keer kopen want het maakt wel een verschil hoor.
Wanneer ga je het kopen?
Geef aub alle info, want dit is echt wel lastig...

Ik koop het in een paar keer. Morgen de eerste dingetjes. Ik doe de setup uit de best buy guide van tweakers

Begrijp je nu niet dat dat niet werkt?
Je zal nog niet met de pc kunnen werken hoor...
Daarvoor heb je een processor nodig met integrated graphics voor je beeld zal krijgen.
Binnenkort is alles weer goedkoper en dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen.
Ofwel koop je dus niets of alles in 1 keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan