Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janvdl

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2014
Hallo allemaal.
Ik wil graag een nieuwe PC en heb die al samengesteld.

Nu is mijn vraag, is de iGPU van de i5 4690K beter dan een Asus Geforce 210 Silent?
Eventueel kan ik de DDR3 zo aanpassen (Bijv naar 2400 mHz) voor een boost?

Computer die ik wil: linklink1
PC die ik nu heb: AMD Athlon II x2 245 (2.9GHz) icm de Asus Geforce 210 Silent (met 1gb DDR3 geheugen).

Alvast bedankt voor het antwoorden :)
Jan

Ja, de Intel IGP is krachtiger dan de GT210 maar verwacht geen wonderen in games ;)

En maakt het dan nog veel uit qua verschil met DDR3-1600 of DDR3-2400(of meer)???

Het gaat mij ook niet om de wonderen, de PC die ik nu heb heeft bijna dagelijks een BSOD...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe bedoel je?

En heeft de frequentie van het geheugen veel invloed op de iGPU prestaties?

een klein beetje, maar als je er toch niet mee gaat gamen maakt het eigenlijk niet uit ;)

En als je een blauw scherm krijgt heeft dat altijd wel een reden. Dat kan zoals Terrarabo zei aan de drivers liggen, maar kan ook door andere onderliggende problemen veroorzaakt worden. Eigenlijk is het wel altijd op te lossen.

Het rare is wel dat ik vaak een andere error krijg. Een van de meest voorkomende is wel een Bad Pool Header

Maar ik ben wel van plan er mee te gaan gamen, alleen niet de beste. Welk DDR3-2400 is dan goed? (Het liefst als het kan rood, en 8GB(2x4)
Alvast bedankt :)

Ik ga voor een videokaart zodra ik daar genoeg geld voor heb,

Goedemorgen Janvdl ,

Welkom op Helpmij .nl

Ik heb twee berichten samengevoegd en een aantal quote;s verwijderd een quote is om op iets te attenderen en is in dit geval niet het geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan