nieuwe pchulp forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcprob

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2006
ik heb zelf een site gemaakt met forum zodat iedereen zijn problemen erop kan posten
maar die staat er nog maar 2 weken op dus moeten jullie me helpen door jullie te registreren en veel topics te plaatsen

de site ziet er nogal mager en leeg uit dus help me met hem op te vullen met topics
jullie mogen mijn site ook beoordelen als jullie dat willen
maar A.U.B registreer je en post
kijk ook bij advertenties voor (2dehands) computerhardware,....

pleasss help mij
als je je niet wilt registreren post dan iets.

alvast bedankt

1. Je hebt geen link van je site dus hoe weten wij waar we moeten zijn.
2. Er zijn er al zoveel en ik hou het maar gewoon op Helpmij.

here we go...
er zijn al ontiegelijk veel van dit soort flops.
leuk dat je het wilt proberen maar je hebt veel nodig om een goed lopend forum te hebben (geld vooral).

ik oordeel nog niet eens over de site want die weet ik niet omdat er geen url bij staat :eek:.

Raymond Boss was me voor

nog net even reageren voordat hij op slot gaat...

het ziet er echt niet profesioneel uit. Aller eerst de grote letters met
WELKOM OP MIJN FORUMSITE vooral op het woord 'mijn' dat staat een beetje ... tsja ... slap.

Forum:
Je hebt 3 forums over vragen die aan admins kunnen gesteld worden? :confused:
Er is bijna meer 'problemen, rankings, admin etc.' topics dan dat er nuttige tussen zitten.

Missschen begrijp ik het verkeerd, maar waarom deze post op Helpmij?
Zoals ik het kan zien wil je uiteindelijk hetzelfde als wat Helpmij nu is. Omdat je links de extentie .be hebben ga ik er van uit dat je net zoiets als Helpmij in België wilt opzetten. Helpmij fungeert inmiddels voor het totale Nederlandse taalgebied.

Zoals je in de huisregels hebt gelezen bij het registreren op Helpmij.nl weet je dat het niet toegestaan is reclame te maken voor een site die als concurrent gezien kan worden. (PC Hulp forum dus).

Niet dat een startende site concurrentie is, maar toch een beleid is een beleid.

Bij deze wil ik vragen om de links die je gepost hebt zelf te verwijderen, dan bespaar je de mod van deze sectie werk.

Nieuwe fora met dit onderwerp zonder een site met goede content zijn bij voorbaat al mislukt. Als je zoeits 5 jaar geleden goed opgezet had was je nu de grootste van Nederland, maar het is nu te laat, veel te laat.

Toch nog een tip voor als je een ander onderwerp bedenkt:

Gebruik _geen_ standaard style op een gratis forum-host. Zorg dat je uitblinkt qua layout en content! Waarom zouden mensen jou site bezoeken en niet 1 van de 10.000 anderen?

Laatst bewerkt:
Code:
<script type="text/javascript">
<!--//
function pasuser(form) {
//Plaats hieronder de gebruikersnaam en wachtwoord
if (form.id.value=="admin") {
if (form.pass.value=="moppen") {
location="adminclickx.htm"
} else {
alert("Verkeerd wachtwoord")
}
} else {  alert("Verkeerde Gebruikersnaam")
}
}
//-->
</script>
Leuk die beveiliging :p

En verder is 't waardeloos. Het is zelf gewoon gegenereerd met Web Page Maker V2, kom op zeg. Een lachertje. Enige leuke aan de site is de forumskin die je uitgekozen hebt.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Hoe zit het dan als je mensen b.v. doorverwijst naar tweakers ofzo. Als daar een antwoord op een vraag staat, waar de persoon iets aan heeft, mag dat ook niet?

pcprob zei:
ik heb zelf een site gemaakt met forum zodat iedereen zijn problemen erop kan posten
maar die staat er nog maar 2 weken op dus moeten jullie me helpen door jullie te registreren en veel topics te plaatsen

de site ziet er nogal mager en leeg uit dus help me met hem op te vullen met topics
jullie mogen mijn site ook beoordelen als jullie dat willen
maar A.U.B registreer je en post
kijk ook bij advertenties voor (2dehands) computerhardware,....

pleasss help mij
als je je niet wilt registreren post dan iets.

alvast bedankt

Het is allemaal wel leuk voor je, maar de kans dat het wat wordt is zeer beperkt, er zijn al zoveel noodlijdende pc hulp site's, google maar een op computerproblemen.

En ook al aangemeld op Google?

Ook zal, als het echt druk wordt, de bandbreedte roet in het eten gaan gooien, hij is nu al traag, en op die advertenties zit niemand te wachten, die schrikken alleen maar af, en mij irriteren ze mateloos.

Zou zeggen, besteed je tijd aan iets waar je voldoening uit haalt, geen ergenis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan