nieuwe PPC,maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

safex

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
hallo,

over een tijdje ben ik toe aan een nieuwe telefoon, ik neem dan weer een ppc met onbeperkt internet en een abonnement. nu is de vraag: wat is de meest geavanceerde PPC? ik denk zelf een HTC maar welke..
minimale eisen:
-qwerty
-touch screen
-wifi
-GPS
-snel (groot geheugen)

het liefste 2 camera´s (1 voor foto´s en 1 voor beeldbellen) kwaliteit van de camera´s zijn niet heel belangrijk gebruik het allen maar om even snel iets te onthouden, niet om vakantie foto´s te maken :p daar hebben we andere camera´s voor

(heb nu HTC touch plus en ben zeer tevreden, mis alleen wifi en GPS)

heel erg bedankt voor het mee denken

Zoek je een pre-paid toestel of iets in combinatie met een abonnement?

abonnement, maar stond er wel in hoor, maar niet duidelijk genoeg:)
kosten zijn niet heel belangrijk, natuurlijk niet gewoon de duurste maar je snap het wel, het budget is ruim

safex

Laatst bewerkt:
Ah ja, nu je het zegt :)

Wellicht een iPhone iets?
Volgende week komt een nieuwe versie uit (3GS) met verbeterde snelheid, batterijduur en camera (wordt 3 MP)

Prijzen zijn nog niet bekend maar zal nagenoeg gelijk zijn aan de huidige prijzen.

Startend vanaf €30,- per maand voor 150 SMS + 150 Bel-minuten en onbeperkt internet.

Ikzelf heb de laatste versie (3G) bijna een jaar en ben zeer tevreden.

zat er al over te denken, vind als nadeel dat het niet echt een vooruitgang is met wat ik nu heb (de bediening, snelheid, weergave met sms en de app store enz. enz. zijn gewoon top) en ik denk er dan over als ik geen Iphone 3GS neem dat ik dan een ipod touch koop,

maar ik zoek dus echt een heel high-tech toestel;)

niemand die weet wat het meest geavanceerde telefoon/ ppc is?

zoals ik onlangs op internet heb gelezen kun je beter voor de htc hd2 gaan schijnt toch beter en sneller te zijn dan de iphone.

Topic stamt uit 2009 en is niet actueel meer. Reageren heeft derhalve geen zin meer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan