Nieuwe printer kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

quinna

Banned
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
476
Ik ben van plan een nieuwe printer te gaan kopen andere is kapot.
ik ga de:een HP PSC 2575 denk ik kopen maar mijn vragen zijn:
1.is deze printer goed print hij mooie foto's
2.kan ik hem delen want ik heb een computer met xp profassional en vista home basic en een router Sitecom WL-160 ik wil hem heel graag delen er zit ook een internet aansluiting op heb ik begrepen.
maar moet ik dan niet eerst een print server maken en als dat moet hoe doe ik dat dan???
Wie kan mij helpen !?:shocked:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Delen kan altijd, dit ligt niet aan de printer maar aan de computer. Je kunt zelfs een Matrixprinter op Windows 95 delen :).

De printer zal hoogstens een netwerkaansluiting hebben, geen internet.

Max. printresolutie : 4800x1200 dpi
is een mooie resolutie, je hebt niet veel hoger (9600*2400)

EDIT: Aah, print-scan combinatie. Als het apparaat een netwerkpoort heeft kun je direct via de printer hem in het netwerk hangen, geen printserver nodig.
Connectivity
* USB 2.0 Hi-speed: Microsoft Windows 98, 2000 Professional, Me, XP Home, and XP Professional; Mac OS X 10.2 and later
* PictBridge: Microsoft Windows 98, 2000 Professional, Me, XP Home, and XP Professional; Mac OS X 10.2 and later
* Bluetooth (optional): Microsoft Windows XP Home and XP Professional
* Ethernet: Microsoft Windows 98, 2000 Professional, Me, XP Home, and XP Professional; Mac OS X 10.2 and later

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=441240&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us
 
Laatst bewerkt:
Is een prima printer voor niet te veel geld (149,-)

Netwerkmogelijkheden Ingebouwd vast 802.3 Ethernet
Hij heeft kennelijk een USB aansluiting.
Handig in een netwerk.
Aansturen via je router / hub of switch :)

HP zei:
Overzicht
De HP Photosmart 2575 all-in-one serie is ontworpen voor productieve gezinnen, gebruikers thuis en in kleine kantoren die een volwaardige, gebruiksvriendelijke fotoprinter zoeken die via een vast netwerk kan worden gedeeld.

Kenmerken
• Toegang tot foto's op geheugenkaarten, snel printen, scannen en kopiëren via het thuisnetwerk.

• Foto's bewerken en printen zonder computer via het 6,4-cm LCD-kleurendisplay en handige functies op het frontpaneel

Foto's zonder witranden printen op formaten tot groot panorama (215 x 610 mm) in natuurlijke kleuren.

Bron: Klik hier.



Edit: :shocked:
Printsnelheid (zwart, conceptmodus, A4) 30 ppm
Printsnelheid (kleur, conceptmodus, A4) 24 ppm
:confused: Dat redt de mijne niet ......
 
Laatst bewerkt:
Delen kan altijd, dit ligt niet aan de printer maar aan de computer. Je kunt zelfs een Matrixprinter op Windows 95 delen :).

De printer zal hoogstens een netwerkaansluiting hebben, geen internet.

is een mooie resolutie, je hebt niet veel hoger (9600*2400)

EDIT: Aah, print-scan combinatie. Als het apparaat een netwerkpoort heeft kun je direct via de printer hem in het netwerk hangen, geen printserver nodig.


http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=441240&lc=en&cc=us&dlc=en&lang=en&cc=us

ik wist ik dat er geen internet op kon maar ik vroeg me af of je dan een print server moest maken of alle computers hem al meteen zien maar bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan