Nieuwe processor :3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een 1080p scherm :) dus daarop zou ik ze willen spelen x3, Ik zag mensen met een slechtere pc dan die ik ga kopen en die speelden gta 4 en assasins creed met alles op hoog :O
En gta 4 heeft een processor van AMD Phenom X3 2.1GHz of hoger nodig om op hoog te kunnen spelen, en die ik ga kopen is volgens mij toch wel even wat hoger :)

Btw is het dan met die nieuwe pc een goed plan om Windows 7 te installeren :D?

1080p? Dat is 1900x1200! Geen goed idee met die hardware! Vooral omdat je hardware hebt die niet met alles op medium op zo'n hoge resolutie kan spelen! Je moet je resolutie verlagen, Dan heb je geen fullscreen en uitgerekte mankementen op je spel.
Ik waarschuw je aleen maar.

1080p is 1920x1080 resolutie :) maar ik vind 400 euro dan wel behoorlijk veel, en dan verandert er niet eens zo veel :(

Ik zag mensen met een slechtere pc dan die ik ga kopen en die speelden gta 4 en assasins creed met alles op hoog :O

Btw is het dan met die nieuwe pc een goed plan om Windows 7 te installeren :D?

Daarom je kunt die games games gewoon spelen. Gewoon de AA niet te hoog zetten en dan loopt alles goed. :thumb:

Windows 7 zou je kunnen installeren, ik werk er al enige tijd mee en heb nog geen problemen gehad.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een pokehekel heb aan AA x3 die doe ik nooit aan :) maar ik kan dus gewoon die games allemaal mooi en met hoge fps spelen :)?

Een paar spellen die je noemde ken ik niet.

Maar cod4, mw2, bfbc2 kun je met gemakt maxed en met goede FPS spelen.
GTA4 vind ik op de ps3 zelf al brak lopen (explosies ect.)

Spellen mooi en met goede FPS spelen? Mooi? Ja! Fatsoenlijke FPS? Dat durf ik niet te zeggen!

Wat vind jij fatsoenlijke FPS ???

Hoger als 50-60 is leuk, maar nutteloos.
Een game is al goed (niet perfect) te spelen vanaf de 40fps
Je kunt wel leuk 125+ fps hebben, maar de meeste beeldschermpjes zijn toch maar 60Hz.

40FPS vind ik al voldoende. 60+ FPS is mooi meegenomen, maar een bloot oog ziet, technisch gezien, toch maar 30FPS.

De set is altijd beter als wat je nuhebt :) stukken beter zelfs.

GTA gameplay zou vergelijkbaar zijn met het filmpje.
Goed te spelen dus. fps tussen de 30-60

Hier ook nog wat filmpjes van een gts250 (met vergelijkbaar systeem)
bv hier ook bad company 2 http://www.youtube.com/watch?v=i850QPkdE1k

Modern warfare 2 http://www.youtube.com/watch?v=C7cqDpOk3_4&translated=1

Crysis http://www.youtube.com/watch?v=VYPWCV6Abmg&feature=related

Goed te spelen dus.

Heel erg bedankt voor je reactie :D ik kan niet wachten totdat ik die set heb x3 Zal vanmiddag effe bellen voor die baan :3

Moet... Nieuwe... Pc... Hardware... Hebben... x3 :thumb:

Als je het geld hebt, bekijk dan eerst de prijzen van de hardware nog eens :)
miischien is er wel iets in prijsverlaagd ect. en kun je voor het zelfde geld een beter systeem bouwen.

Als je het geld hebt, bekijk dan eerst de prijzen van de hardware nog eens :)
miischien is er wel iets in prijsverlaagd ect. en kun je voor het zelfde geld een beter systeem bouwen.

Oke zal ik doen :D dan heb ik wel weer even jullie hulp nodig x3 ik ben echt heel goed met pc's, doe programmeurs opleiding :3 maar ik snap soms echt niet of iets nou wel of niet in een moederbord past x3

Als je echt heel goed met pc's bent dan hoef je geen nieuw topic te plaatsen:confused:
Maar elke pc heeft wel lagg, Mijn SuperDuperPc Van 1600 euro kan FSX ook met moeite aan met alles op ultra high maxed out op 1900x1200!:p

Als je echt heel goed met pc's bent dan hoef je geen nieuw topic te plaatsen:confused:
Maar elke pc heeft wel lagg, Mijn SuperDuperPc Van 1600 euro kan FSX ook met moeite aan met alles op ultra high maxed out op 1900x1200!:p

Ik ben wel heel goed met pc's :) maar soms snap ik niet of iets wel op een moederbord past ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan