Nieuwe processor, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorism1993

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hoi allemaal,

Ik zoek een nieuwe processor, maar ik weet niet welke:eek:, ik heb momenteel een Intel Core 2 Duo CPU E4400 @ 2.00GHz. Welke (betere) processor raden jullie mij aan? Mijn budget is ongeveer 100 euro.

Bedankt:thumb:

AMD quad core Phenom is volgensmij wel goed en niet zo duur, ik d8 rond de 170 euro...

Die heeft een andere socket en gaat dus niet passen. Je hebt het hier over een LGA 775 socket voor de Intel en die heeft de AMD natuurlijk niet.
Kijk eens naar de E7400 van Intel. Heb er pas eentje ingebouwd en ben er zeer tevreden over. Afhankelijk van je moederbord heb je wel kans dat je een BIOS update moet doen net zoals met ijn ASUS bord.

Laatst bewerkt:
als je er 35€ kan bijschrapen dan heb je een leuke Q8200:cool:, die 35€ is dan wel incl verzendkosten

kun je eerst vertellen wat voor moederbord je hebt, zometeen koop je een processor die niet werkt op je systeem.

Lieve mensen,

Dit topic heb ik 3 maanden geleden aangemaakt en is opgelost. Voorlopig ben ik ook 100% blut en is er helemaal geen sprake van een nieuwe processor omdat ik het geld niet heb.

en welke videokaart heb je, mischien is het namelijk een beter idee om die te upgraden. ik neem aan dat je er mee wilt gamen? welke games speel je??

oeps..... ik d8 dat het een nieuw topic was omdat er een nieuwe reactie inzat, dan kijk ik nooit naar de datum van de startpost

Beste Pimjai,

Grafische kaart is inmiddels geupgrade naar ATI Radeon HD 4670. Geheugen is naar 4GB geugrade. Ik speel vooral Flight Simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan