Nieuwe processor voor HD tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik Google zie ik inderdaad dat 1.0a niet compatible zou zijn met 2.0. Ik zie ook wel wat andere reacties hier en daar. Volgens mij is het een kwestie van proberen en in mijn geval werkte het dus niet.

Of zou het misschien zo kunnen zijn (kreeg ik als suggestie op een ander forum) dat de on board video kaart voor een conflict zorgt?

Hoe kom je trouwens in vredesnaam aan die link naar het MSI moederbord?!? Ik heb me suf gezocht op de MSI site, maar niets gevonden!

De on-board videokaart moet je in ieder geval uitschakelen in de BIOS, anders gaat het überhaupt lastig worden.
Wat betreft de MSI link tsja magic... :p
Als je inderdaad op het type zoekt vind je niets, maar typ het MS-xxxx nummer in het zoekvak en voilà. :thumb:

Zou je denken dat het zin gaat hebben om de nieuwe kaart er weer even in te zetten en het dan te proberen met de on board grafische kaart uitgeschakeld in het BIOS?

Zoeken op MS-7191 heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, maar inderdaad nu vind ik wel resultaat! Thanks!

Zou ik inderdaad toch even proberen, je hebt de kaart nu nog.

Voordat ik de boel ben gaan ombouwen maar eerst eens gekeken of het überhaupt mogelijk is de on board video kaart uit te zetten in BIOS. Maar helaas...dat is niet mogelijk.

Dus de kaart gaat terug en voorlopig dan maar geen HD op mijn media center. Het is ook nog niet nodig en ik heb ook een tv die slechts HD Ready is.

Tegen de tijd dat de Anysee tuners goed in dual tuner setup werken ga ik denk ik gewoon een nieuw media center bouwen en die ernaast zetten. Dan verkoop ik de oude gewoon als complete machine. Maar als het zover is is waarschijnlijk de MSI N210 MD512H ook al licht verouderd :)

Ik heb wel nog een draadje bij MSI support uit staan, maar daar verwacht ik eigenlijk niet veel van.

Bedankt voor het denken in ieder geval!

Graag gedaan, dit spul blijft toch wel tricky aangezien de boel steeds veranderd. Wat nu werkt kan over een jaar niet meer werken omdat ze weer wat anders hebben bedacht. Zelf heb ik ook een tijdje het idee gehad voor een mediacenter, maar uiteindelijk toch niet gedaan.
Ben wel benieuwd of MSI nog wat kan betekenen, ik houd het topic nog even in de gaten.

Geheel tegen verwachting in, maar wel netjes van MSI!

Thank you for contacting MSI Technical Support. This motherboard is too old, so we suggest you change other ATI vga card to try. Please contact your reseller to ask for a help. And we suggest you have a test before you purchase vga card.
Sorry for any inconvenience.

Best regards,
MSI Technical Support Team

Wordt onze conclusie in ieder geval gestaafd. Op naar een nieuwe oudere videokaart :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan