Nieuwe Processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Willem,

De volgende keer kun je het beter even andersom doen:

Ik wil een 8600 GTS kopen, is dat een verstandige keus ;) Stel dat het helemaal niks was, dan zit je met een kaart waar je niets aan hebt! ;)

Jammer, je valt met jou mobo net een beetje buiten boord. Voor echt spectaculaire verbeteringen zul je toch een C2D o.i.d. moeten nemen. Hier ligt de echte prestatie winst. Gelukkig heb je PCI express zodat je je grafische kaart eventueel over kunt zetten in je nieuwe systeem.

Ja ok, ik snap het, maar ik heb al nagevraagd over die videokaart en ik vind nu al een nieuwe pc kopen nogal wat aangezien ik hem net een jaartje heb...

Voor games is de videokaart belangrijker dan de processor.
Veel iets oudere games kunnen niets met een dualcore(2).
Op de nieuwste dx10 games na zal je de meest spellen prima kunnen spelen voorlopig.
Laat ons even weten hoe het bevalt.
mvg leo

Op de nieuwste dx10 games na zal je de meest spellen prima kunnen spelen voorlopig.
mvg leo

Is goed :thumb: alleen zou ik hem vandaag binnenkrijgen maar ie was er nog niet dus het zal nog wel een dagje duren... :confused: :rolleyes:

mvg leo

Ik heb dan wel geen Core2Duo maar zal ik het verschil goed merken met mijn 7300LE? Ik bedoel, is het niet zo dat er door die geen-dualcore eigenlijk geen verschil is?:shocked: Ik heb de videokaart binnen, moet hem alleen nog even laten plaatsen:thumb:

Maak je geen zorgen Willnl je zult verschil merken in 3d (dus bij games),
Niet bij de andere taken, die zijn niet afhankelijk van de videokaart.
De videokaart was de vertragende factor en die heb je er nu tussen uitgehaald
en de P4 heeft evengoed best nog wel wat power hoor.
Met dit systeem kun je voor genoemde doelen best nog een tijd vooruit.
Laat de kaart er inzetten, start een leuk dx9spel op en en dan merk je het vanzelf wel
mvg leo

Maak je geen zorgen Willnl je zult verschil merken in 3d (dus bij games),
Niet bij de andere taken, die zijn niet afhankelijk van de videokaart.
De videokaart was de vertragende factor en die heb je er nu tussen uitgehaald
en de P4 heeft evengoed best nog wel wat power hoor.
Met dit systeem kun je voor genoemde doelen best nog een tijd vooruit.
Laat de kaart er inzetten, start een leuk dx9spel op en en dan merk je het vanzelf wel
mvg leo

Ik merk het :D :thumb: ;) !
Ik startte Crysis op, en met mijn 7300 kwam ik niet verder als +/- 1 fps, nu zo smooth als wat :thumb::thumb:

:D bedankt allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan