nieuwe processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

dongod

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
hey iedereen,

ik heb nu een 1,6 ghz proccesor, ik wil een betere hebben voor me halo 2 (minimale eis 2.0 ghz). eerlijk gezegt heb ik geen idee wat een proccesor is, ik dacht eerst dat ding dat alle stroom geeft maar dat blijkt de voeding te zijn haha :eek:
maar ik wil er niet echt heel veel geld voor uitgeven het mag ook tweedehands zijn maar hebben jullie misschien iets voor me?

Een processor is die alles regelt en verwerkt wat je doet. En bedoel je dat je een dual core wilt hebben??

Goedemiddag,

Download en installeer pc wizard eens en meld een welke hardware je er nu in hebt want zo kunnen we er eigenlijk helemaal niets mee

ja klopt man maar ik dacht laat maar zitten aangezien ik nu pas realiseer dat ik niet weet hoe je zoiets erin zet :p maar bedankt voor het zoeken hoe kan ik de prijs ervan zien?

Inzetten is opzich niet moeilijk.Is genoeg over te vinden op het www hoe dat moet en wellicht iemand in je omgeving die het al eens gedaan heeft.

Prijzen?
Ik heb nog een p4 2.8ghz(512kb/800fsb/HT) liggen evt voor je.
25 euro exl verzenden

Laatst bewerkt:
"Beetje goed" is een verkeerde uitdrukking voor een processor.
Hij is óf goed óf kapot.
deze is goed.:D

oke ff iets grappigs dat p4vm800 was een andere pc van me maar deze is heeft een ECS 760GX-M2 zeg asjeblieft dat die proccesor ook op deze moederbord zal werken :S zo niet heb ik er niet zoveel aan maarja dan gebruik ik die wel voor die computer. maar weetje toenvallig of die ook in dit moederbord zal werken?

ah jammer, frank wannet heb je toenvallig nog zo eentje met amd socket ofzo :confused:

Ik heb je de processor al verzonden.die zal je dus krijgen.nee ik heb geen andere liggen.

Hey,

nee tis goed man, het is mijn schuld ik had wat beter moeten opletten. die andere pc heeft al 2.93 ghz ik kan er dus niet zoveel mee. ik ga hem anders proberen te verkopen op marktplaats ofzo heb je toenvallig iets voor me wat ik bij de beschrijving zou kunnen schrijven? alvast bedankt :thumb:

oke bedankt nog 1 ding!!!!!!!! weetje toenvallig goeie proccesor voor me pc?

Ik heb me verder even nu nog niet verdiept in het moederbord waar het nu om gaat.
En ben ook ff met andere dingen bezig nu.Ik zal wellicht vanavond laat of morgenmiddag even kijken.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan