Nieuwe processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomas5858

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2008
Ik wil graag een nieuwe processor kopen, maar ik weet niet welke op mijn moederbord kan.
Ik heb Socket 754 en nu een AMD Sempron erin.
Welke processor kan op mijn moederbord. En mag het alleenmaar socket 754 zijn?

Gr Thomas

Hoi.....

ik denk dat je beter naar een zogenaamd upgrade setje kan kijken.
Om op je huidige Bord nog een andere processor te zetten zie ik de voordelen niet van.(oud)

upgradesets

Let wel of je dan met je eventuele videokaart uit de voeten kan

Laatst bewerkt:
Ik heb het nooit zo op die Upgrade Setjes aangezien die van AMD al verouderd zijn met Socket AM2+ als je wilt kan ik ook iets samenstellen dat upgrade bestendig is.

Laat ik het dan zo zeggen:men zal lastig aan een 754 processor kunnen komen.En als wel zo is zie ik niet echt een vooruitgang daarin.
Verders is het aan de ts.

succes:thumb:

ik denk dat ik een upgrade setje koop. kan ik die gewoon in mijn pc doen en dan aansluiten en klaar?
ps inbouwen is geen probleem.

ik denk dat ik een upgrade setje koop. kan ik die gewoon in mijn pc doen en dan aansluiten en klaar?
ps inbouwen is geen probleem.

Wat is je budget? Ik kan ook iets beters samenstellen maar dan ben je wel iets duurder uit.

Ik ga denk ik een AMD Athlon 64 3400+ 2.4 GHz erin zetten.
Het is ook socket 754 maar niet een sempron.
Kan dit dus?

Wat is je moederbord? Het kan wel dezelfde socket zijn maar het MOBO kan geen ondersteuning ervoor bieden. Je moet dit bekijken op de website van de fabrikant.

En het heeft weinig zin omdat 2,4Ghz niet erg veel is. De meeste computers hebben tegenwoordig minimaal 3Ghz dual core.

dan ga ik voor een nieuwe pc.
weet iemand een site waar ik deze zelf na keuze een kan maken?
en het dan goedkoper is dan een originele in de winkel te kopen?

Azerty,

Zeer goede ervaringen mee. Goedkoper als een normale winkel en je kunt zelf je PC samenstellen of door iemand op het forum laten samenstellen. Ze hebben ook een aantal PC's die al samengesteld zijn maar dus geen merk PC zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan