Nieuwe processor .

Status
Niet open voor verdere reacties.
superjurre het probleem is dat wij dus niet kunnen helpenals je ons geen budget geeft en geen informatie over je systeem

anders komen we straks aan zetten met iets wat 1500 euro kost heeft niet veel zin
verder is het budget juist heel erg cruciaal bij het kiezen van bepaalde hardware

straks blijkt het dat een bepaalde nieuwe reeks processors wel op je moederbord passen
ik bedoel er zijn zo veel keuzens

het is nutteloos om zo te helpen als je ons geen informatie geeft

ja ik bak een taart weet alleen niet welke ingredienten er in horen
wat voor een taart wil je dan bakken?

anders komen wij straks aan zetten met slagroomtaart ingredienten terwijl jij eigenlijk een worteltaart wilt

tis een beetje het zelfde verhaal met computers

Leuk voor je dat je ook nieuw moederbord nodig heb maar hoe kunnen wij nou iets aanraden zonder dat wij iets weten (wij kunnen je niet een atx bord aanraden als je een micro atx kast heb bijvoorbeeld) Dus doe nou niet zo koppig. Dit is eventueel een goede samenstelling:

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/39318

NIET MEER NODIG OM TE ZEGGEN WAT IK IN MIJN PC HEB
dit topic is tijdelijk opgelost .

Mod edit

@superjurre :Jij komt met een vraag op dit forum.Er zijn leden die daar tijd en moeite in willen steken.Die komen dan met vragen om je een zo goed mogelijk advies te geven.O.a dus het budget.Jij wilt dit niet geven.Ook de verdere gegevens geef je niet prijs.Het heeft dan ook geen zin om je maar enig voorstel te doen.
Om dan een dergelijke reactie te geven stel ik niet op prijs.Bij deze gaat dit topic dan op slot.Als je wilt dat die weer open gaat kan je me benaderen via Frankwannet@helpmij.nl.
Mocht je een nieuw topic hierover openen.....die zal dan ook gesloten worden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan