• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Nieuwe regel invoegen met een of meerdere knoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaa...!!! Thank you very much...!!!
Ps. is het beroeps(hobby)geheim of kan men dit in een boek of naslagwerk lezen? ISBN?

Precies wat Haije zegt: Geen geheimen, maar oefenen, oefenen, oefenen. :)
(het meest leer je nog steeds van fouten maken, of jezelf in een hoek werken)

Ik heb ooit een internetpagina met de basis van VBA doorgelezen, maar daarna ben ik zelf gaan proberen, en bij problemen : dr google of fora.

Fora heeft wat mij betreft de voorkeur, omdat informatie van doctor pruts van zijn eigen weblog minder betrouwbaar is dan informatie waar meerdere mensen een mening over hebben, die jij weer kunt gebruiken in je eindoordeel.

Vanzelf ga je erachter komen dat al die "geweldige vba experts" eigenlijk ook meestal niets bijzonders doen.

ps. iedereen die een ander helpt verdient m.i. evenveel credits.

Laatst bewerkt:
Nou heel erg bedankt voor jullie input. Helpmij.nl heeft, voor hetgeen ik nodig had, tot nu toe de best mogelijke oplossingen geboden. En in de meeste gevallen logisch en begrijpelijk. Maar er zijn genoeg zaken waar ik zelf nooit op zou komen omdat ik (nog) een leek ben wat VBA betreft. Vandaar dat ik me afvroeg of er ergens een boek is met de basis voor VBA waarop gebouwd kan worden. En aangezien hier, naar mijn smaak, de meest vakkundige personen hulp bieden aan het 'gewone volk', vraag ik graag aan jullie tips.

Ik zoek ook op google, hier en op andere fora, voordat ik hier een topic open. Hoe dan ook, in de meeste gevallen kom ik toch weer hier terecht. Mijn complimenten aan Helpmij.nl in het algemeen.

Ik zal de vraag nog even op opgelost zetten. En op naar de volgende uitdaging.

Met vriendelijke groet,

McMacro

[....]
Maar het principe blijft hetzelfde. Omdat ik niet de enige ben die dit 'formulier' ga gebruiken en er ook eventueel oudere mensen mee kunnen gaan werken of mensen die (echt) niet veel van excel afweten is het praktischer als er iedere keer 1 cel aan te klikken is waar iets ingevuld moet worden. Bijvoorbeeld bij materiaalomschrijving staan meerdere kolommen. als deze samengevoegd zijn, is er maar een cel aan te klikken.

Als er maar één cel is kan het toch nooit fout gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan