ik heb bij mijn nieuwe alles in 1 pakket een router gekregen, echter voor de 4 internet ingangen zit een plastic plaatje waaropstaat,`this router is standart of the box secured, the wap2 code is on the bottom of this product`` nu is het probleem dat ik wel die internet kabel aansluiting moet hebben om het maximale uit mijn internet 100mb te halen, heb 1 internet kabel voor digitale tv en 1 kabel voor de desktop,
deze desktop heeft geen wifi ontvanger of een andere optie voor `draadloos` internetten, wat is nu de beste oplossing? in me desktop een wireles control geval instaleren van 40 euro (en hoe ik de tv ga oplossen weet ik dan nog niet?), of een andere router vragen? er zit hier ook geen ingang in voor vaste telefoni terwijl ik die wel in mijn pakket heb zitten..
iemand tips?
deze desktop heeft geen wifi ontvanger of een andere optie voor `draadloos` internetten, wat is nu de beste oplossing? in me desktop een wireles control geval instaleren van 40 euro (en hoe ik de tv ga oplossen weet ik dan nog niet?), of een andere router vragen? er zit hier ook geen ingang in voor vaste telefoni terwijl ik die wel in mijn pakket heb zitten..
iemand tips?