Nieuwe router instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey4823

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
Goede middag,

Ik heb vandaag bij Mycom een draadloos router gekocht voor mijn pleegvader van het merk ICIDU. Mijn pleegvader heeft internet via UPC met kabel maar wil nu zijn laptop en computer draadloos hebben. Ik heb de router aangesloten op de computer en volgens de gebruiksaanwijzing "router configuratie"moet ik naar http://192.168.1.1 om de instellingen in te voeren maar kom niet op de site voor de Quick Setup. Ik moet twee keer admin invoeren (Username en Password) maar het lukt niet.
Wie kan mij en mijn vader helpen? Als er nog vragen zijn laat het ons even weten.

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

Hoe heb je de router aangesloten.
de kabel tussen router en computer wel op poort 1, 2, 3 of 4 aangesloten.

Ik heb de router aangesloten op de modem met de ethernetkabel (er is maar 1 poort waar hij in kan, daarnaast heb je 4 poorten voor 4 computers) van de router uit gaat een kabel naar de computer. Ik krijg onder wel het signaal dat er een draadloze netwerkverbinding is met UPC maar zodra ik internet wil op starten krijg ik de melding dat hij de server niet kan vinden. Ik heb via 192.168.1.1 de setup uit kunnen voeren van de router, maar weet niet of ik alles goed gedaan heb (mijn technisch engels lezen is niet erg goed).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan