nieuwe router maar traag internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.klarenbeek

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2001
Hallo,

Ik heb gisteren een nieuwe e-tech router ( een blauwe) gekocht en met de handleiding erbij aangesloten via een lan modem en 2 pc's met windows 98se erophet internet op dacht ik. Het emailen gaat nog steeds als een speer op beide pc's maar internetten gaat heeeeel langzaam. Als ik de router er tussen uit haal gaat alles perfekt. netwekkaart 3com, ip adres op auto, mac adres gedeeld kan u mij nog iedeeen aan de hand doen zodat mijn internet ook lekker snel kan via de router?

hoe bedoel je.. mac adres gedeeld.. een mac adres is een uniek nummer... dat hoor je niet te (kunnen) delen..

probeer eens je router, en de netwerk kaarten aparte mac adressen te geven.. dan zou t moeten werken..

hallo,

Ik ben alweer wat verder gekomen door nieuwe firmware te downloaden bij e-tech voor deze router
Hij is daardoor al een stuk sneller geworden maar het bkijft trager dan rechtstreeks via het modem.
Is dat gewoon dat het trager wordt als je het via een router doet? En weet u misschien dan een manier om het toch te versnellen

alvast bedankt voor de moeite

groetjes

J.klarenbeek

Ik heb ook een e-tech router en ben dik tevreden.
De ene keer is het wat sneller dan de andere keer, maar dat komt niet door de router.
Heb je al een speedtest gedaan?

een speedtest heb ik niet gedaan
kan je mij vertellen hoe dat gaat?

bedankt alvast

4x download test gedaan.
Resp. 112 KB/s, 170KB/s, 126 KB/s en 156KB/s.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan