Hallo mensen, ik heb een probleem.
Ik probeerde de helpdesk van het aangeschafte product al te bellen maar die waren er niet en het koste 50 cent p.m.
Ik heb sinds vandaag een Router aangeschaft genaamd:
Sitecom Broadband xDSL / Cable Router.
Omdat dit de eerste keer was dat ik een Router ging instaleren was dit een waanzinig geklooi omdat ik er niet echt bar veel verstand van heb.... ok, de manual was in het Nederlands maar de website zelf niet. Je kan het wel kiezen maar als je klikt op 'Nederlands' dan verandert er niks.
Na 2 uur was het dan eindelijk gelukt. Ik had voor elkaar gekregen om 2 pc's op één modem te krijgen.
Er was alleen 1 probleem.
Het lampje onder 'Status' knipperde.
Dus ik surf naar wat willekeurige sites maar alles scheen het gewoon te doen ondanks het geknipper.
Nu wou ik dus mijn online spel Final Fantasy XI doen en daar was opzich niks mee aan de hand, tot 5 minuten later. Ik viel uit het spel (DC).
Dit is opzich geen ramp want dat gebeurt zo nu en dan wel eens.
Maar wat niet normaal is is dat het om de 3 tot 10 minuten steeds gebeurt.
Steeds als ik een programma opstart dat veel van het internet opeist (weet de naam er niet voor) gooit de Router me eruit terwijl er zonder Router geen enkel probleem was.
Heeft iemand dit zelfde probleem gehad of weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Please, leave a message
Dit is wat info over de Router:
Naam Router:
Sitecom DC-202v6 Broadband xDSL / Cable Router
Afbeelding van de Router:
http://www.gss.dk/produkter/images/LAN9000.jpg
Info van pc (uit dat DXDIAG gedoe, weet niet of het handig is om te weten:
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHZ (2 CPUs), ~3.0GHz
Geheugen: 512 MB RAM
Wisselbestand: 188MB gebruikt, 1061MB beschikbaar
Direct-X versie: DirectX 9.0c
Beeldscherm apparaat
Naam: NVIDIA GeForce 6600 GT
DAC-Type: Integrated RAMDAC
Totaal geheugen: 128.0 MB
Internet vorm:
Provider: UPC Chello
Soort abbonement: Chello Classic (weet niet hoe snel maar in ieder geval, het is heel snel)
Modem: Motorola Black, Cable
Als iemand wil helpen en meer info nodig heeft, vraag het maar, email is: Storm_Ivan_07_01_1986@hotmail.com
Ik heb ook een programma genaamd LogMeIn, weet niet precies hoe het werkt maar hoorde dat je ermee verbinding kan maken met andere zodat mensen op afstand op je pc kunnen komen en je helpen. Dus mocht iemand me willen helpen op die manier, dan kan dat denk ik.
In ieder geval bedankt,
Groetjes Erwin
Ik probeerde de helpdesk van het aangeschafte product al te bellen maar die waren er niet en het koste 50 cent p.m.

Ik heb sinds vandaag een Router aangeschaft genaamd:
Sitecom Broadband xDSL / Cable Router.
Omdat dit de eerste keer was dat ik een Router ging instaleren was dit een waanzinig geklooi omdat ik er niet echt bar veel verstand van heb.... ok, de manual was in het Nederlands maar de website zelf niet. Je kan het wel kiezen maar als je klikt op 'Nederlands' dan verandert er niks.
Na 2 uur was het dan eindelijk gelukt. Ik had voor elkaar gekregen om 2 pc's op één modem te krijgen.
Er was alleen 1 probleem.
Het lampje onder 'Status' knipperde.
Dus ik surf naar wat willekeurige sites maar alles scheen het gewoon te doen ondanks het geknipper.
Nu wou ik dus mijn online spel Final Fantasy XI doen en daar was opzich niks mee aan de hand, tot 5 minuten later. Ik viel uit het spel (DC).
Dit is opzich geen ramp want dat gebeurt zo nu en dan wel eens.
Maar wat niet normaal is is dat het om de 3 tot 10 minuten steeds gebeurt.
Steeds als ik een programma opstart dat veel van het internet opeist (weet de naam er niet voor) gooit de Router me eruit terwijl er zonder Router geen enkel probleem was.
Heeft iemand dit zelfde probleem gehad of weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Please, leave a message

Dit is wat info over de Router:
Naam Router:
Sitecom DC-202v6 Broadband xDSL / Cable Router
Afbeelding van de Router:
http://www.gss.dk/produkter/images/LAN9000.jpg
Info van pc (uit dat DXDIAG gedoe, weet niet of het handig is om te weten:
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHZ (2 CPUs), ~3.0GHz
Geheugen: 512 MB RAM
Wisselbestand: 188MB gebruikt, 1061MB beschikbaar
Direct-X versie: DirectX 9.0c
Beeldscherm apparaat
Naam: NVIDIA GeForce 6600 GT
DAC-Type: Integrated RAMDAC
Totaal geheugen: 128.0 MB
Internet vorm:
Provider: UPC Chello
Soort abbonement: Chello Classic (weet niet hoe snel maar in ieder geval, het is heel snel)
Modem: Motorola Black, Cable
Als iemand wil helpen en meer info nodig heeft, vraag het maar, email is: Storm_Ivan_07_01_1986@hotmail.com
Ik heb ook een programma genaamd LogMeIn, weet niet precies hoe het werkt maar hoorde dat je ermee verbinding kan maken met andere zodat mensen op afstand op je pc kunnen komen en je helpen. Dus mocht iemand me willen helpen op die manier, dan kan dat denk ik.
In ieder geval bedankt,
Groetjes Erwin
Laatst bewerkt: