nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

joshermsen2000

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
ik heb vandaag een unex (is050s)router gekocht maar ik heb zon gevoel dat er iets niet klopt
er horen drie lampjes te branden maar er branden er maar 2 dat zijn namenlijk :fdx/col en link/act en NIET 10/100.
en er staat ook iets van e-wan op en dat hoort volgens mij ook de branden maar daar brand ook nix .dus ik vind het lekker vaag.ik kon trouwens wel in het configuratie menu komen.
kent iemand dit probleem of heeft iemand raad voor mij

p.s.
ik had gisteren een router gekocht maar heb ik inmiddels weer geruild voor een nieuwe.(dus die vragen daarover kunnen weg.)

heb je utp cat 5 Straight kabels?

Ik had nl. ook cross (maar zo dom als ik zul je vast niet zijn;)

oke maar ook straight want je hebt ook utp cat 5 crosskabel geloof ik staat tenminste op de crosskabel die ik heb

ja dat klopt allemaal wel want ik heb gisteren ook een router gehad maar die deed het niet goed met online gamen.deze is nog moeilijker volgens mij maar ja.
eerst internet aan de praat dan kijken of online gamen het doet.

[offtopic] cat5 is de kwaliteit van de kabel! niets met utp of cross te maken![offtopic]:D

ik wil antwoord op mijn vraag niet over cat 5 kabels.
want dat is allemaal wel goed.

hoi bedankt ik heb het geprobeert maar het lukt nog steeds niet :S.
ik denk dat ik em maar weer ruil en nou een goeie koop .
weet jij of iemand anders een goeie router die chello ondersteunt en die het ondersteunt om online te kunnen gamen.:S:S

ik moet morgen van 8 tot 8 werken dus ik kan morgen pas weer antwoorden op het forum.

E-tech

Ik heb een E-tech router i.c.m. Chello en dit werkt perfect. Goeie support, want om te gamen moet je waarschijnlijk poorten open zetten.
Als ik zo het vorige lees, lijkt het mij dat je utp-kabeltje niet goed is trouwens.

zeg uhm...dit kan dom klinken maar je hebt het over dat je router niet goed werkt en alles maar ik heb even een vraagje tussendoor...kun je wel op internet komen ? (via router he)

Heb je alles wel goed ingesteld op de router? Macadres van de netwerkkaart van Chello eventueel pcnaam en werkgroep?

ik had die dag ervoor een router gekocht (lol)en toen had ik dezelfde instellingen en toen deed internet het wel maar de poorten die ik opengezet had voor games functioneerde niet goed.heb ik ook in een topic gezet.
welke router vind jij het best.ook e-tech...
ik heb namenlijk van veel mensen gehoord dat dat een goeie en goedkope router is dus ik denk dat ik deze weer ruil en dan via routershop een e-tech koop.

Heb zelf ook een e-tech (blauwe uitvoering) en ik ben daar zeer tevreden over.

Kan je helaas niks over online gamen vertellen aangezien ik dat nooit doe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan