Nieuwe router

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
159
Ik wil binnenkort een nieuwe router hebben maar ik weet niet precies welke ik moet kiezen. Ik wil de router het liefst gebruiken om te gamen op mijn Ds en Psp. Ik moet de nieuwe router het liefst voor zondag hebben door privé zaken. Ik hoop dat iemand me kan helpen voor een goeie nieuwe router.

Mvg: The Source

PS: Ik moet ook een USB adapter hebben omdat er geen netwerk kaart in me PC zit.
 
Hoi,

Buiten 'gamen' zijn er voor een goed advies nog wel wat andere zaken belangrijk.
O.a. de snelheid van je internetverbinding, welke provider en of je al of niet een gecombineerde modem/router hebt op dit moment.

We zien je aanvullende informatie tegemoet ......
 
Kun je niet beter een netwerkkaart er in zetten i.p.v. een usb-adapter?
Wanneer je nog een PCI-slot vrij hebt (mits geen laptop natuurlijk) zou ik voor deze optie gaan.
 
Ik heb op dit moment een Wanadoo (Orange) modem.

Kun je niet beter een netwerkkaart er in zetten i.p.v. een usb-adapter?
Wanneer je nog een PCI-slot vrij hebt (mits geen laptop natuurlijk) zou ik voor deze optie gaan.
Ik weet niet goed hoe je een netwerkkaart moet instaleren of of je eventueel drivers daarvoor moet hebben. Ik ben namelijk nog 14 en is dit een erg grote onderneming voor mij. :D
 
Orange gebruikt voor ISDN lijne nog een Speedtouch,maar verder een Livebox.Hebben jullie ook telefonie van Orange of alleen internet ?
 
Ook ik heb een nieuwe router nodig. Mijn vraag is deze: ik heb een nieuwe modem nodig voor mijn nieuwe adsl telfort-tot 20MB abonnement omdat mijn oude modem de snelheid niet "aankan". Maar hoe zit dat met routers? Hebben deze ook een maximale snelheid, of verdelen ze het internet alleen maar? Ik heb hier een 2 jaar oude Linksys WRT54GS v1.1 router liggen; is deze geschikt voor mijn snellere internet? Of heb ik een nieuwere nodig om optimaal gebruik te kunnen maken van de snelheid?

Bij voorbaat dank,

de technisch incompetente man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan