Nieuwe Service pack 1 downloaden in installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bulls

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Berichten
25
Hoi iedereen,

Gisteren heb ik geprobeerd om de nieuwe Service pack 1 te downloaden en installeren voor Windows Vista. Downloaden ging goed. Toen de nieuwe Service pack 1 geinstalleerd moest worden, gaf hij aan dat eerst de oude verwijderd moest worden.

Nu heb ik me eigen al rot gezocht, maar kan de 1e SP gewoon niet vinden op m´n PC.

Hebben jullie suggesties waar ik kan zoeken?

Dit alles trouwens n.a.v. problemen met het installeren van PS CS3 wat hij maar niet pakt. Ik wil dus eerst proberen om de nieuwe SP1 erop te zetten, misschien dat het dan wel lukt.
 
Hoi,

Mag ik vragen welke link je gebruikt voor de download?
Eén ding snap ik even niet, wat is de "oude" SP1? De RC versie? SP1 is redelijk nieuw...
 
Het was de 1e SP, maaaaarrrr ik heb hem eindelijk gevonden. k wou er toevallig net een slotje op laten gooien. Maar toch bedankt voor je reactie, Jelly!
 
Service pack 1

Hallo,

Ik kreeg net de melding dat er nieuwe updates beschikbaar waren, het gaat om Service pack 1, en nu is het zo dat ik daar nogal veel klachten over heb gehoord ( pc werkt dan o.a. niet meer naar behoren)

Er stond ook een uitgebreide uitleg bij wat je vooraf zou moeten doen, aangezien ik een behoorlijke pc leek ben ( mijn pc en ik begrijpen elkaar af en toe niet :eek: ) wil ik deze up date eigenlijk niet installeren.

Mijn vraag is nu..... kan dit kwaad?

Groetjes,
Edith
 
Hoi Edith,

Je kunt beter je eigen topic starten, je stelt namelijk een nieuwe vraag. Je kunt hier gewoon een nieuwe vraag beginnen: http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=370.
Dan word je ook sneller geholpen. :)


Hoi Jelly,
Bedankt voor de tip, ik had idd al gezien dat er bij dit topic "solved" stond, maar wist niet of je dubbele topics kon/mocht openen.

Inmiddels heb ik een nwe aangemaakt.

Groetjes,
Edith
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan