Nieuwe site! geef je mening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doeversoft

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
:d Ey wat vinden jullie van deze site?.
Linkje
hij is nog niet helemaal af er onderbreken nog wat film(pje)'s
neem geen blad voor de mond!:o .

Klink hier op af te spelen?

Daarnaast is de layout nogal simpel, de tabellen zijn niet bijzonder (aardig saai) en aan de begin pagina heb je weinig aangezien je niet op een titel kan klikken om er heen te gaan.

Jou site is volgens mij op een zeer hoge resolutie gemaakt, stel zelf je beeldresolutie eens in op 1024 / 768 (wat de meeste mensen nog altijd hebben +/- 50 % van de internet gebruikers) en kijk dan eens zelf wat je er van vind??

Bovendien past je layout zich niet aan aan de resolutie van de surfer .. badly.
Op zich kan dat geen kwaad, maar dan dien je daar in je ontwerp rekening mee te houden. En dat doe je niet.

wat doet je site? Ik word doorgelinkt naar een site van tvlinks.
Jouw site linkt dus alleen maar naar films op andere sites? :confused: niet echt nuttig lijkt me.

Als je met FireFox (V1.5) de site bezoekt zie je een kale, lege ruimte aan de linkerkant.
Met Konqueror staat op die lege ruimte een vervelende banner die je vraagt om toch maar met FF de site te bekijken. Maar.. wat dan wel erg vreemd is, is dat een bezoekje met Mozilla/Seamonkey diezelfde banner laat zien.
Om nog maar te zwijgen van de type-fout in de banner. (de vergeten spatie)
surf snellerover het internet (...)

Laatst bewerkt:
Als je met FireFox de site bezoekt zie je een kale, lege ruimte aan de linkerkant.
Met Konqueror staat op die lege ruimte een vervelende banner die je vraagt om toch maar met FF de site te bekijken. Maar.. wat dan wel erg vreemd is, is dat een bezoekje met Mozilla/Seamonkey diezelfde banner laat zien.
Om nog maar te zwijgen van de type-fout in de banner. (de vergeten spatie)

dat is niet mijn typefout. die banner is van Google Ads.

Hoi,

In je handtekening staat dat je dyslectisch bent.Natuurlijk is dat vervelend voor je maar ik raad je aan om je site op spelling te laten controleren alvorens deze online te zetten.
Dat kan toch geen kwaad?

In de copyright staat dat je niet verantwoordelijk bent voor films die niet bij jou gehost zijn...
Maar is het verspreiden van films ook niet illegaal?

Al die torrent sites geven toch ook alleen maar een link naar het bestand? Die hosten het bestand ook niet zelf, volgens mij mag het dan gewoon.

Volgens mij zijn torrentsites verboden, in ieder geval mogen wij er geen url's van geven op Helpmij.....

Hoi Tha Devil,

Ik bedoel ook hier op Helpmij.
Als Torrentsites inderdaad niet illegaal zijn dan zou je hier op Helpmij ook er naar mogen linken??
Leuke discussie kan daar uitkomen:p

Ja, zou een leuke discussie zijn maar niet noodzakelijk.

Dat je het over HM had wist ik wel (Immers zo heb je het er ook neergezet) maar dat neemt niet weg dat het dus wel op andere sites mag.

Maar goed, een update van de site? Of zijn er nog geen wijzigingen?

Gast hij vraagt 10 keer naar een wachtwoord je moet de hele tijd op annuleren klikken klik ik op iets en gaat hij weer 10 keer dat bericht geven niet echt goed vind ik zelf!

Gast hij vraagt 10 keer naar een wachtwoord je moet de hele tijd op annuleren klikken klik ik op iets en gaat hij weer 10 keer dat bericht geven niet echt goed vind ik zelf!

neej weet ik er ging niks fout, ik wou even login kijken hoe of het werkten.
het staat er nog steeds op maar ik zal het er zo even af halen

nou ik ben nog even bezig met de site. je kan er wel op als je dit invult.

Account naam: Account ( met Hoofd letter)
Wachtwoord : demo ( in kleine letters)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan