nieuwe site (nog in opmaak)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik vind het wel mooi, maar bij bijv Kledij kan nog wel een plaatje want het staan anders zo kaal
Voor de rest een goede/mooie site

Ziet er op zich wel netjes uit, je ogen moeten echter een beetje wennen wanneer het wit van het tekstvlak verschijnt.
Ook zou ik i.p.v. met frames, met tabellen gaan werken en dan aparte pagina's.
Zo'n "breek uit frame"scriptje is natuurlijk wel handig, maar er is een grote kans dat iemand die op zoek is naar bepaalde info, de site wegklikt als hij niet op de verwachte pagina komt maar bij het intro.
Niet iedereen heeft zin om een hele site uit te pluizen tot hij op de door hem gezochte pagina komt.
Ook vind ik de tekst bij info vreemd overkomen, ik heb zelf vroeger les gehad in Shotokan Karate van iemand die zelf les had gehad van een Japanse meester en deze gaf toch echt een heel andere uitleg als aldaar beschreven.
Ik zal m'n zwager ook eens vragen de site te bekijken, hij is verleden jaar bij de Nederlandse kampioenschappen derde geworden in de zwaargewichtklasse en zal de site wel interessant vinden en wellicht suggesties hebben voor een betere tekst. :)

dimage, als je dat zou willen doen.
Ik zou het erg op prijs stellen.
De tekst heb ik natuurlijk niet zelf opgesteld maar ik denk dat die persoon er wel voor open staat.

reply

Hallo leuke site!!!

maar mijn vraag is: hoe krijg je die intro op de site??
ik heb al zoveel geprobeert.
is dat met een script of niet en zou je me anders verder willen helpen??

alvast bedankt.

De intro is gemaakt in flash en is dan bij dreamweaver (waarmee de site gemaakt is) binnengehaald en is geplaatst in een tabel.

Een proefversie is te downloaden bij macromedia.com maar eens deze voorbij is moet je het kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan