nieuwe site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
de site zelf is niet echt mooi, maar de inhoud wel super mooi :D

...en haal die verrekte code weg die ervoor zorgt dat die pagine steeds naar boven komt!!!!:mad:

PHP:
<script language="Javascript"> 
var time = 1
function remind() { 
this.focus()
var real = time * 1000
setTimeout("remind()",real)} 
remind();
</script>
<script>

Ik hou niet van sites die zich voortdurend opdringen en een eigen formaat hebben. Je knoppen zijn erg standaard: ze passen totaal niet in de site.

Leuk om 1 keer te kijken, daarna niet meer.

Zwaar irritant!!

Inhoud wel mooi

Geplaatst door Smartguy
...en haal die verrekte code weg die ervoor zorgt dat die pagine steeds naar boven komt!!!!:mad:
vind ik ook...als je dit derin laat staan, is iemand gauw geneigd (??) om de pagina ervoor weg te klikken...als je dit niet wil hebben, zou ik de code eruithalen...
en vraag je in het vervolg us af: "zou ik ut leuk / prettig vinden als ik dat de hele tijd kreeg?"

ik heb de site zelf bijna niet eens kunnen zien, ik werd doodgegooid met popups! daar wordt je niet vrolijk van!!! zoek een betaalde server ofzo!!!

Zit niet echt lekker in elkaar, maar goed , meisje is het enige wat er rustig en mooi uit ziet

lekker wijfie hoor ;) daten ?
maar goed,
de site (ik ben hard, sorry):
- niet af
- gastenboek werkt niet
- cu2 duurt erg lang om te laden
- index heeft 1 grote (wel lekkere) foto
kzie het nut niet echt, behalve dat er een lekker wijf opstaart :D

God, jongens, bedwing je, hou je in, kappuh nou :p ;). Het gaat om de site in z'n algemeen, niet om dat zeer aantrekkelijk wezen wat in het midden staat :) ;). Helaas woont ze iets te ver weg voor mij.. :( Goed ik dwaal af :o :D.

- Nog iets: poll is niet beveiligd; ik kon zomaar 5 keer stemmen op .... . Zou je toch eens moeten veranderen, zo kan er vals gspeeld worden..
- Cu2 laadt inderdaad langzaam, dat is al gezegd. Wat misschien ook een idee is om dan die vragenlijst ook op die andere host te zetten zodat het sneller laadt.
- Gastenboek deed het prima bij mij? Niets mis mee opzich, behalve dan dat het er stikt van de reclame... :(

Verder gaat het wel.. De site ziet er niet al te druk uit maar erg simpel hè ;).

Geplaatst door JPeetje
lekker wijfie hoor ;) daten ?
maar goed,
de site (ik ben hard, sorry):
- niet af
- gastenboek werkt niet
- cu2 duurt erg lang om te laden
- index heeft 1 grote (wel lekkere) foto
kzie het nut niet echt, behalve dat er een lekker wijf opstaart :D

Graag wat meer respect voor het vrouwelijke geslacht..
nosmile.gif

Geplaatst door JPeetje
resp...moeilijk woord zeg. wat betekent het ? ;)

res·pec·´te·ren (ov.ww.)

1 blijk geven van respect (voor) => serieus nemen, voor vol aanzien, zijn pet afnemen voor, zijn hoed afnemen voor2 (een zaak) met eerbied behandelen3 (voorschriften) eerbiedigen4 (een wissel) aannemen en betalen => honoreren

Niet zo bijdehand aub..

zo kun je er wel 10 per dag in elkaar zetten. Saai, man. En ik heb bovendien de pest aan die afwijkende formaten.

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan