Nieuwe smartphone met echte toetsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik zoek een smartphone, waarmee ik kan bellen, sms, en wat handig is met e-mailen. Wat is er nog nieuw te koop met echte toetsen? Blackberry is geen optie. Zijn er nog alternatieven voor de htc desire z?

Ik heb de Nokia N97, maar op kort termijn ben ik van plan om de Droid 4 aan te schaffen (import uit Amerika geen EU markt)

Maar het is maar een krappe markt, vraag me niet waarom, in Amerika komt de een na de andere QWERTY-slide-telefoon uit, maar die steken nooit de oceaan over.
Deze toestellen zijn op dit moment op de europese markt: klikkerdeklik

Maar je hebt ook de blackberry look-a-like: klikkerdeklik

Daarnaast kom er op kort termijn ook nog een Acer-QWERTY telefoon uit: klikkerdeklik

je hebt ook nog de samsung galaxy txt en htc chacha deze zijn wel gewoon te koop in een telefoonwinkel in nederland en hebben een hardwarematig toetsenbord

Kijk naar mijn internetlinks :) staat ie tussen ;) de Cha-Cha en Txt vallen onder de blackberry look-a-likes

Indien ik dan nog een beetje een scherm wil hebben dan vindt ik een telefoon, wat opvalt: Sony Ericsson Xperia Pro. Daar is er gratis? update naar Android 4 voor, en er zit ook nog wlan op. Is dat een fijn werkend toestel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan