Nieuwe speaker set kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Berichten
308
Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuw geluidsysteem. Mijn budget is 100 +/- euro. Het liefste heb ik een 2.1 set, maar als er een betere 2.0 set is met een even goede bass dan vind ik dat ook wel prima. Zelf heb ik al gezocht maar ik krijg alleen van die 20 Watt modelletjes. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Even geleden heb ik ook gezocht naar speakers voor bij de computer. Het is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Ik ben toen wel even druk geraakt met een studio monitor op http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/studio-monitor. Vanwege de prijs heb ik afgezien van Behringer MS40 actieve digitale monitoren (set) (143,=). Misschien tot mijn spijt, want de Creative T 20 bevalt me niet voor muziek.

Groeten,

Jan
 
Een studio monitor is bedoeld om het geluid zo eerlijk (vlak) mogelijk weer te geven.
Dit wordt zeker niet door iedereen als plezierig ervaren (vaak te weinig bas).
Nu weet ik dat er ook genoeg "studio monitors" gemaakt worden welke niet geschikt zijn als studio monitor (niet vlak) maar wel 'lekker' klinken.
Deze worden vooral gemaakt omdat ze zo populair zijn bij DJ's en zo.
Maar enige tip die ik kan geven is: ga ze beluisteren! Wat de één mooi vindt vind de ander.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan