Nieuwe spellen op nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Besturingssysteem
Gebruik Windows 10 en 11.
Office versie
Microsoft Office Professional Plus 2021.
beste, Helpmij

ik heb nu een pc gebouwd en ga die voor games/video editing gebruiken en nu wil ik mijn steam van de andere pc op de nieuwe gebruiken en alle spellen her installeren en spelen maar nu wil ik ook een paar non steam games downloaden en in combinatie met steam gebruiken maar waar download ik non steam games die werken met steam iemand die een link weet

wat de specs van de pc is
Behuizing: Corsair Carbide SPEC-01 Mid-Tower PC Case

Moederbord: Asrock 880GM-LE

Cpu/Proccesor: Amd Athlon x2 280 am3 processor

Ram/Werkgeheugen: 2x Kingston HyperX FURY Blue Series - DIMM 240-pins 4GB (Totaal 8GB)

Videokaart: NVIDIA Geoforce 8800GT

Voeding: HKC V-Power 450W Voeding Retail, 12cm Ventilator [V-450]

Hardeschijf: Westerm digital 500gb Hardisk 3,5inch(over 1week gaat er een 128GB SSD in al besteld over 1week geleverd maar windows blijft op de HDD)

CD Rom Speler: LG CH12NS30 - DVD±RW (±R DL) / BD-ROM station - intern

Ook heb ik deze vraag over minecraft zou ik als ik een minecraft kaart voor minecraft koop die 19.95 is kan ik dan alle updates krijgen van minecraft en waar voer ik die in?? Steam toch en is het dan de orginele versie geen cracked enz en zelfde zoals die op de ps3 xbox360 ??

Vriendelijke groet musaneter1

Wat bedoel je met "non steam games ... in combinatie met steam gebruiken", kan je hier een voorbeeld van geven?

Je kan een game die non steam is dus wel online kan maar zonder steam die spel kan je in je steam libary zetten dat wil ik maar nergens kan ik een non steam vinden om het in mijn steam libary kan zetten

En kan je wat uitleggen over minecraft als ik een minecraft kaart voor €19,99,- kan ik daarmee minecraft de officiale downloaden de ene waarmee je inlogt met gebruikersnaam/wachtwoord

Oke, als ik je goed begrijp, wil je een snelkoppeling naar een game in je steam scherm. Zie deze link om dat te regelen.
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2219-YDJV-5557

Overigens plaatst dit dus alleen een snelkoppeling naar dat spel in steam. Je game wordt hiermee dus geen "steam-game". Het enige dat dit toevoegt, is dat je steam-vrienden kunnen zien dat je het spel aan het spelen bent.

Voor een overzicht van (legale!) gratis games, zie deze link...
http://www.pcgamesn.com/100-best-free-pc-games

Ik raad je aan om voor je Minecraft vraag een nieuw ticket te starten.

Dankje op die website ga ik zeker een paar games downloaden maar ik wou non steam omdat daar het aanbod groter was maar u website bevat ook wel veel goede games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan