musaneter1
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2013
- Besturingssysteem
- Gebruik Windows 10 en 11.
- Office versie
- Microsoft Office Professional Plus 2021.
beste, Helpmij
ik heb nu een pc gebouwd en ga die voor games/video editing gebruiken en nu wil ik mijn steam van de andere pc op de nieuwe gebruiken en alle spellen her installeren en spelen maar nu wil ik ook een paar non steam games downloaden en in combinatie met steam gebruiken maar waar download ik non steam games die werken met steam iemand die een link weet
wat de specs van de pc is
Behuizing: Corsair Carbide SPEC-01 Mid-Tower PC Case
Moederbord: Asrock 880GM-LE
Cpu/Proccesor: Amd Athlon x2 280 am3 processor
Ram/Werkgeheugen: 2x Kingston HyperX FURY Blue Series - DIMM 240-pins 4GB (Totaal 8GB)
Videokaart: NVIDIA Geoforce 8800GT
Voeding: HKC V-Power 450W Voeding Retail, 12cm Ventilator [V-450]
Hardeschijf: Westerm digital 500gb Hardisk 3,5inch(over 1week gaat er een 128GB SSD in al besteld over 1week geleverd maar windows blijft op de HDD)
CD Rom Speler: LG CH12NS30 - DVD±RW (±R DL) / BD-ROM station - intern
Ook heb ik deze vraag over minecraft zou ik als ik een minecraft kaart voor minecraft koop die 19.95 is kan ik dan alle updates krijgen van minecraft en waar voer ik die in?? Steam toch en is het dan de orginele versie geen cracked enz en zelfde zoals die op de ps3 xbox360 ??
Vriendelijke groet musaneter1
ik heb nu een pc gebouwd en ga die voor games/video editing gebruiken en nu wil ik mijn steam van de andere pc op de nieuwe gebruiken en alle spellen her installeren en spelen maar nu wil ik ook een paar non steam games downloaden en in combinatie met steam gebruiken maar waar download ik non steam games die werken met steam iemand die een link weet
wat de specs van de pc is
Behuizing: Corsair Carbide SPEC-01 Mid-Tower PC Case
Moederbord: Asrock 880GM-LE
Cpu/Proccesor: Amd Athlon x2 280 am3 processor
Ram/Werkgeheugen: 2x Kingston HyperX FURY Blue Series - DIMM 240-pins 4GB (Totaal 8GB)
Videokaart: NVIDIA Geoforce 8800GT
Voeding: HKC V-Power 450W Voeding Retail, 12cm Ventilator [V-450]
Hardeschijf: Westerm digital 500gb Hardisk 3,5inch(over 1week gaat er een 128GB SSD in al besteld over 1week geleverd maar windows blijft op de HDD)
CD Rom Speler: LG CH12NS30 - DVD±RW (±R DL) / BD-ROM station - intern
Ook heb ik deze vraag over minecraft zou ik als ik een minecraft kaart voor minecraft koop die 19.95 is kan ik dan alle updates krijgen van minecraft en waar voer ik die in?? Steam toch en is het dan de orginele versie geen cracked enz en zelfde zoals die op de ps3 xbox360 ??
Vriendelijke groet musaneter1