nieuwe (studenten) laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjo92

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
64
hallo,
ik ben op zoek naar een laptop en heb de volgende eisen

- een goede beeld/geluid kwaliteit (kijk veel series en films op laptop)
- een goede internet snelheid (download veel met nieuwsgroepen)
- een goede batterij (graag 2-5 urige treinreizen overleven zonder lader)
- graag minimaal 500 GB interne harde schijf
- een fijn toetsenbord in verband met de studie (veel typwerk)
- maximale prijs van 850 maar hoop meer op een prijsje rond de 600

Ik hoop dat jullie een aantal goede opties voor me hebben. Dacht zelf aan een asus maar andere ideeën zijn welkom! Ben overigens geen gamer dus daar hoeft de laptop niet in gespecificeerd te zijn.

alvast bedankt.
 
Ok, duidelijk:

Batterij word een probleem, meestal, zelfs bij goed gebruik/onderhoud, halen de 2 uur net.
Typen: Check in de winkel, vraag meteen of het vochtbestendig is, & als de verkoper beweert van wel,giet je koppie koffie ter plekke over het toetsenbord. Toch verzekerd!...
;)
 
Beste Marjo,

Ik heb een aantal laptops voor je uitgezocht:
http://www.pcstraat.nl/index.php?dispatch=products.view&product_id=156057
http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/laptops/acer-aspire-5750g-2676g50-laptop/C31_6F4_6F4_745577/?cm_mmc_o=sbwlLwAybTCjC2BF5AfwywEfwkwgBFCjC1z5fB5vNbEgtBuTyBfwyCjCISDDII
http://www.laptopshop.nl/product/147125/hp-pavilion-dv6-6b50ed.html?ref=2529&utm_source=kieskeurig&utm_medium=pricecomparison

Al deze laptops voldoen prima aan uw eisen.
Er zit een hele snelle processor in wat uitermate fijn is. Het beeldscherm is niet erg groot, mocht je groter willen check dan deze Het vervelende hiervan is dat er een mindergoede processor in zit maar nog steeds goed genoeg waarschijnlijk voor uw gebruik.
Ik hoop dat ik heb kunnen helpen.
Het beste is om nog even langs uw dichstbijzijnde ParaDigit te gaan. Ikzelf heb hele goede ervaringen met die winkelketen. Ze geven erg goed advies en verwijzen u eventueel door naar een andere winkel wat meer aan uw wensen voldoet.
 
Het beste is om nog even langs uw dichstbijzijnde <KNIP> te gaan. Ikzelf heb hele goede ervaringen met die winkelketen. Ze geven erg goed advies en verwijzen u eventueel door naar een andere winkel wat meer aan uw wensen voldoet.
Niet alleen ik maar vooral ook anderen hebben hele slechte ervaringen met dat bedrijf!..
Ok, indien waar, & dat is nieuw, kan je beter gaan naar de winkel waar naar ze "door verwijzen", zolang die geen zuster/dochter/etc... hetzelfde bedrijf is...
 
Hoi,

Wil je een goed merk notebook dan voldoet deze aan je eisen. En inderdaad met notebooks is meestal de accuduur max. 2 uur ligt er natuurlijk hoe je hem afstelt en mee doet op het moment dat je op de accu draait
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het helemaal eens met modag. Ik heb zeker goede ervaringen met een i5 in combinatie met die 4GB RAM (alleen niet met HP:mad::mad::evil::evil:). Bij mij ging de accu wel soms 4 á 5 uur mee (ik heb zelf een HP G6-1220SD met dezelfde specs)! Spelletjes draaien zeker goed op deze laptop. Trouwens even off-topic: Paradigit is van dezelfde eigenaar als computerland:eek:.
 
Laatst bewerkt:
kijk eens op alternate.nl -> webshop.
ik heb momenteel een laptop van hun eigen merk,
deze werd zonder windows etc. geleverd maar als je
een beetje technisch bent heb je er zo een verbeterde
illegale windows 7 op zitten! dit werkt allemaal perfect
bij mij en hun laptops zijn niet eens zo heel duur!
 
@roytieboy,

Ik weet niet wat jij goedkoop vind maar als ik op Alternate kijk bij hun huismerk is de goedkoopste 800 euro op 1 euro na dan;)
 
Aaiii inderdaad,
ik heb sinds vorige week niet meer gekeken en zie nu zelf ook dat mijn laptop van de site is verwijderd.
dit is een core i7, 8gb ram en 2 videokaarten, 1 voor laag batterij gebruik (denken aan school) en 1 voor films, gamen etc.
verder raad ik toch deze site aan, bv deze laptop http://www.alternate.nl/html/produc...622000/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Alternate
lijkt mij goed genoeg, een iets mindere video kaart maar de snelheid is lekker en het gewicht is niet om
over te klagen, en zoals u vraagt een groot scherm (17.3inch)
 
Hoi,

Voor onderweg lijkt hij mij wat te groot en Acer staat niet echt bekent als degelijk:(
 
ik zou gaan voor een toshiba of asus. andere merken zijn bleeh. toevallig heb je deze week bij saturn 24 maanden termijn zonder rente. komt goed uit als student;)
 
hallo, iedereen bedankt voor de hulp. Is iedereen het ermee eens dat de toshiba L750 1L8 de beste laptop voor mij is? Ik wil hem vandaag bestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan