Nieuwe subvensters openen aan de linkerkant i.p.v. rechts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariovane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
4
Hoi allemaal,

Ik heb een week geleden een nieuwe Asus laptop met Windows 7 (x64) gekocht, maar nu zit ik sinds gisteren met een probleem waar ik zelf niet uit kom.

Als ik bijvoorbeeld op het bureaublad met de rechter muisknop klik en dan in het menu wat dan verschijnt op beeld of sorteren ga staan (waar rechts een klein pijltje staat), dan opent er aan de linkerkant een nieuw submenu i.p.v. aan de rechterkant.

Het zelfde gebeurt ook in programma's, bijvoorbeeld PowerDVD, want als ik tijdens het afspelen van een film in powerDVD rechts klik en dan op ondertitels ga staan dan opent er ook weer aan de linkerkant i.p.v. rechts een nieuw submenu waar ik bijvoorbeeld NL ondertitels kan selecteren. Het is geen mega probleem, maar het is best wel vervelend omdat, als ik op zo'n pijltje ga staan, ik altijd gewend ben om meteen met de muis naar rechts te gaan omdat daar weer een nieuw submenu hoort te verschijnen.

Ik weet echt niet hoe dit probleem is ontstaan, want ik heb helemaal niets in windows veranderd.

Weet iemand misschien hoe ik dat kan instellen zodat de submenu's weer netjes aan de rechterkant openen i.p.v. links? Bij voorbaat hartelijk dank.

Voorbeeld >> 000-Helpmij.jpg

Met vriendelijke groet,

Mario :)

PS. Ik hoop dat ik het allemaal een beetje duidelijk heb uitgelegt, want ik ben namelijk niet zo goed in het uitleggen van dit soort dingen :eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb even simpel gegoogled:
en dan krijg je dus dit: http://www.websonic.nl/pctips/windowsvista/vista_rechtermuisknopmenulinksweergeven.php
waarschijnlijk zal dit je probleem oplossen


Hmm, ik ben ook uren aan het googlen geweest, maar ik heb natuurlijk steeds de verkeerde termen gebruikt omdat ik niet precies wist welke woorden ik moest gebruiken.

In Windows 7 is het configuratiescherm veel anders dan die van vista, en daar staat geen optie "Hardware en Geluiden". Maar dankzij jou link ben ik er toch achter gekomen d.m.v. de afbeelding die daar wordt getoond. Toen ik in configuratiescherm onder Tablet PC-instellingen\Overige keek, vond ik daar gelukking de optie om de munu's weer aan de rechterkant te tonen :)

Hartstikke tof dat je zo snel reageerde, CorDis :thumb:

Mijn dank is groot.

Groetjes,
Mario
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan