Nieuwe systeem kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hallo allemaal!

Ik heb laatst, omdat ik aan het stofzuigen was, de voorkant van me computerkast gemold. (Ik weet het, STOM!!!!) Dus nu is het tijd voor een andere:rolleyes:

Ik weet niet goed welke computerkasten goed zijn, dus daarom graag wat advies :)
Ik wil alleen een losse computerkast, dus er moet helemaal niks bij. (behalve de standaard fans) :)
Graag zou ik ook zien dat er plaats is om de voeding onderin te zetten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Mvg,
Drioras

Wat is je budget ongeveer?

Verder wensen? Een window aan de zijkant? LED's? Of gewoon een kale strakke kast?

Hoi.

Ik heb er nog 1 in de aanbieding:D:D maar de coolermasters en de Antec zijn over het algemeen wel in orde.

Topic verplaatst van upgrade--->behuizing.

Zelf sinds vorige week in bezit van de elite430(om en nabij de 40 euro).Vind mooie kast.Met nog mogelijke fan uitbreidingen.Maar goed...wellicht heb jij hele andere wensen.
g_06855170.jpg

Laatst bewerkt:
Ik blijf me verbazen over de snelle reacties :) danku!

En @ SytseHartvelt, budget rond de €100/€120 euro ongeveer. leds zijn altijd mooi, maar het moet natuurlijk ook wel een strakke kast zijn en geen disco. Heb zelf in mijn huidige (kapotte) case ook een zijwindow gemaakt, maar als dit er standaard inzit dan zou dat wel wat handiger zijn. Want mijn huidige kast is maar een budgetkastje :)

@frankwannet, ziet er mooi en strak uit! Wat was de prijs?

En, De airflow moet natuurlijk goed zijn. Geluid maakt mij niet echt uit, heb toch altijd muziek aan!

Laatst bewerkt:
Dit budget is het uiterste, mag natuurlijk altijd lagen zijn! :)
Die kast ziet er strak uit en heb zelf in mijn oude case nog 2 losse fans zitten :)

En hoe zit het tegenwoordig met die grote zijfans in computerkasten? Werkt dit goed, of is dit al een beetje achterhaalt?

Hoi,

Deze misschien een optie

Misschien moet ik mijn zoekoptie iets aanpassen. als het kan, dan graag een case met 1 á 2 fans, heb zelf nog 2 fans liggen :)
En welke kasten komen het best naar buiten als het om airflow gaat? Zoals ik al vroeg, goeie airflow met van die grote zijfans?

Laatst bewerkt:
Wat betreft mijn kast zit ik nu nog met de ene standaard fan.Themps hou ik in de gaten.Cpu komt niet boven de 35 en gpu niet boven de 55.Hoor mij dus niet klagen.
Fan hoor je ook niet btw.
Wat beteft je andere vragen blijf ik even vanaf.Ik geef je alleen mijn ervaring.Ik ben ook niet het type dat veel geld wilt besteden aan een kast.

een kast met 200mm fans hebben goede lucht verplaatsing

een van de Coolermaster HAF serie kasten zou dan een optie kunnen zijn
dit is de HAF X
digital_storm_haf_x.png

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi,

eet niet hoe groot je fans zijn die je hebt maar in de link van mij kan je nog 2 x 120mm fans kwijt en koeling aan zijkant is leuk maar deze slurpt het met een 200mm eruit wat denk beter is maar is inderdaad wel wat duurder.

@frankwannet, heb nog even de details bekeken in je link, en ik denk dat het ook deze gaat worden, de elite430 :) zo te zien veel uitbreidingen in de fans dus dat zit wel goed:)
Weet iemand een site die aan te raden is waar ik deze kan kopen?

Mvg,
Drioras

Ik weet dat ik deze vraag al op opgelost heb gezet, maar maakt het nog uit of het een mid tower case is? Want welke maten heb je allemaal?

Mvg,
Drioras

Zoals je zelf zeg, de midtower is een kleinere kast (beetje de standaard maat) full tower heb je meer mogelijkheden meer fans meer waterkoeling meer harde schijven enzovoort... En je kan er meer PCI-E kaarten in kwijt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan