Nieuwe telefoon + Abbonement!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Binnenkort is mijn mobiele telefoon abbonement afgelopen bij Hi, ik had het toestel SamsungD900 en moet dus een NIEUW abbonement van MAX 20 euro en een NIEUW toestel uitkiezen!

Kunnen jullie mij helpen?
Het maakt niet uit welke provider!

Het moet een goede ontvangst hebben,
Met een camera die wel wat kan!
De muziek moet perfect zijn, en uittebreiden via Micro SD.
Ook moet hij Bluetooth hebben en v'r de rest is niet belangrijk!

Kunnen jullie iets goeds vinden, ben namelijk al de hele dag aan het zoeken, maar heb niks gevonden!:(

Bedankt alvast! Jullie zijn top! :thumb:

Dat maakt me in principe hellemaal niet uit, als het maar niet de telefoon veranderd! ;)

Ik neem normaal gesproken elk jaar een nieuwe foon. Echter dit jaar heb ik besloten(terwijl abbo afgelopen was) om nog een jaartje door te bellen met de N95.

Het toestel is gewoon enorm veelzijdig.

Goede camera, GPS module(navigatie) en WIFI. Verder is er veel third party software voor te vinden. Echt een heerlijk toestel.

Ik neem normaal gesproken elk jaar een nieuwe foon. Echter dit jaar heb ik besloten(terwijl abbo afgelopen was) om nog een jaartje door te bellen met de N95.

Het toestel is gewoon enorm veelzijdig.

Goede camera, GPS module(navigatie) en WIFI. Verder is er veel third party software voor te vinden. Echt een heerlijk toestel.

Oké bedankt voor je reactie en ik zal vragen of iemand dit topic wil sluiten! ;)
GROETEN STEF:thumb:

Hoeft niet gesloten te worden. Gewoon eventjes op vraag is opgelost klikken rechts onder in de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan