Nieuwe telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

char90

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2009
Hallo,

Ik zoek een andere telefoon. Ik heb nu een Samsung F480, maar wil toch weer eentje met toetsen.
Het hoeft nu niet zo'n dure te zijn, het liefst wel simlock vrij want dan kan ik mijn kaartje +abonnement daar gewoon weer instoppen.
Oja, wat ik ook prettig zou vinden als ik dan ook op internet kan. Dat heb ik namelijk ook bij me abonnement zitten. Dus wil dan wel weer graag op internet kunnen..

Heeft iemand een idee?

Je geeft wel weinig info. Wat wil je precies met je telefoon kunnen? Wil je alleen maar bellen, sms-en en internetten? Of wil je ook kunnen navigeren, video bekijken, goede camera, applicaties kunnen installeren, etc.???

En wil je een groot scherm? Wat voor toetsen wil je? Qwerty toetsenbord of alleen telefoon toetsen, etc. Kijk inderdaad gewoon eens rond, en geef aan wat je aanspreekt, zodat wij extra opties kunnen noemen.

O, en je budget is ook wel hadig om aan te geven. Je zegt trouwens wel dat je je kaarte erin wil kunnen stoppen, maar heb je dan nu prepaid? Wil je daarbij blijven? If wil je evt. naar een abonnement? Of heb je nu al een abonnement? Zo ja, wanneer loopt die af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan