nieuwe telfoonkopen, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,
ik wil heel graag een nieuwe telefoon kopen, maar ik weet niet welken, kunnen jullie miss helpen met mijn zoektocht?

eisen:
- 8 mp camera(5 kan ook nog)
- als het kan full touch scherm
- als het kan oop WiFi

kan iemand mij helpen??

Gr. MrHook

Samsung Pixon
Samsung TouchWiz
Samsung Omnia
Samsung UltraTouch

LG Arena
LG Viewty

HTC Touch HD

Apple Iphone

Om er zo maar even een paar te noemen, maar de lijst kan nog veel langer worden. Je moet even wat meer details opgeven om een kleinere selectie te krijgen.

Samsung Pixon
Samsung TouchWiz
Samsung Omnia
Samsung UltraTouch

LG Arena
LG Viewty

HTC Touch HD

Apple Iphone

Om er zo maar even een paar te noemen, maar de lijst kan nog veel langer worden. Je moet even wat meer details opgeven om een kleinere selectie te krijgen.

ik twijfeld ook een beetje tussen de pixon en de touchwiz(beide van samsung) maar ik wil een geode telefoon met hele mooie camera(vloeiend(snap je)) ik wil op vakantie goede foto's kunnen maken, en ik wil ook kunnen internetten soms, maar dan kan ik WiFi nemen(dat hebben de beide niet)...uhm.. tjah, wat voor details wil je hebben??

Gr.MrHook

Laatst bewerkt door een moderator:
ik twijfeld ook een beetje tussen de pixon en de touchwiz(beide van samsung) maar ik wil een geode telefoon met hele mooie camera(vloeiend(snap je)) ik wil op vakantie goede foto's kunnen maken, en ik wil ook kunnen internetten soms, maar dan kan ik WiFi nemen(dat hebben de beide niet)...uhm.. tjah, wat voor details wil je hebben??

Gr.MrHook

Waarom neem je dan geen Pixon met een internetabbonement, is tegenwoordig niet zo heel duur meer, en dan krijg je de Pixon (vaak) gratis.

Bedenk je wel dat geen enkele telefoon foto's kan nemen die het halen bij echte camera's ;)

Bedenk je wel dat geen enkele telefoon foto's kan nemen die het halen bij echte camera's ;)

Nee, maar voor de gemiddelde gebruiker zijn ze goed genoeg en vergelijkbaar met bijv. een standaard digitale camera. Als je echte goede foto's wil maken moet je toch echt je geld uitgeven aan een spiegelreflex camera o.i.d.

ik ben ten eerste echt opzoek naar een telefoon, en geen camera, maar dat hadden jullie denk ik wel door!, maar ik ga voor de pixon!

bedankt

*vraag opgelost*

Waarom neem je dan geen Pixon met een internetabbonement, is tegenwoordig niet zo heel duur meer, en dan krijg je de Pixon (vaak) gratis.

als je op vakantie gaat in nederland is het geen probleem nee.. let er op dat internetabbo's alleen gelden in nederland!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan