Nieuwe Ubuntu 14.04 LTS versie is uit!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.679
Niet een vraag maar een mededeling!

De allernieuwste Ubuntu 14.04 LTS versie kan je downloaden via: http://www.ubuntu.com/download/desktop/
Kies de juiste versie en klik daarna op download.

Wil je kijken wat Ubuntu is en wat het kan? Klik dan HIER en start de online tour door te klikken op Show yourself around!! Let op: het is wel in het Engels!

Er zijn ook torrents beschikbaar.
Veel plezier met Ubuntu 14.04 LTS.

14.04 Desktop AMD64+Mac

14.04 Desktop AMD64
14.04 Desktop i386
14.04 Server AMD64+Mac
14.04 Server AMD64
14.04 Server i386

Liever Xubuntu 14.04 LTS? Klik dan HIER.
Voor oudere computers met weinig geheugen is er Lubuntu te downloaden.
 
vind persoonlijk dat 14.04 iets te veel pusht om alles via hun cloudsysteem te doen (Ubuntu One). Maar dat is mijn idee :p.

- Maximvdw
 
hahaha, Ubuntu One is niet meer, die houdt er mee op.
Dus hoe je daar bij komt dat 14.04 pusht, geen idee!!

(misschien beter inlezen?)
 
als ik 14.04 open (desktop edition) wil ie onmiddelijk dat ik mijn foto's upload ,etc :p
 
Had je 14.04 al geïnstalleerd dan? (vandaag pas uit officieël)
Trouwens, je kan het gewoon uitzetten hoor, dat hij automatisch foto's upload. Je zal dat zelf wel ingesteld hebben.

Als je ven had gezocht had je dit kunnen vinden:
https://one.ubuntu.com/services/shutdown/
of te wel per 1 juni stopt het.

Maar goed, daar gaat deze topic niet over, dacht ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik sla over. Bij alle versies gaat op mijn laptop tijdens het installeren compleet het beeldschermlicht uit. Er is wel beeld alleen ik zie het niet zonder verlichting.
Ik ga er maar van uit dat dat bij deze versie ook zo is...
 
Waarom zou je daar van uit gaan? Ik zou het toch maar eens proberen al is het maar even met de live cd, dus zonder te installeren.
Let wel: er kunnen nog wat kleine kinderziektes in de versie zitten, maar dan zou ik het wel in juni eens proberen. Dan komt puntversie 1 uit en dus is hij stabieler.
Denk er wel aan dat dit een LTS versie is, die dus 5 jaar ondersteuning heeft. Ik weet niet of je met Ubuntu werkt en met welke versie, maar bedenk dat het net zo is als met XP, oudere versies worden niet meer ondersteund en dan ja....ook Linux is dan niet beveiligd en dus kwetsbaar.

En heb je wel de stuurprogramma's geinstalleerd? Heb nog niet van dit probleem iets venromen, heb zelf ook een laptop en draai daar deze versie al op sinds de beta versie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan